جراحی بینی شکسته

 به علت اینکه بینی عضو برجسته ای در صورت است و ساختار آن استخوان و غضروف است ، بر اثر ضربه شدید یا وارد شدن ضربه محکم در فواصل زمانی کم به بینی ، حادثه و غیره استخوان های بینی به یک سمت می روند و در اصل بینی شکسته می شود ، برای اصلاح فرم بینی شکسته باید جراحی بینی شکسته انجام داد. البته اگر بلافاصله به دکتر گوش و حلق و بینی مراجعه کنند می توان بینی را جا انداخت ولی اگر یک ماه از شکستگی شدید بینی بگذرد فقط از طریق جراحی بینی در خرم آباد می توان شکستگی را درمان کرد. گاهی نیز شکستگی بینی خفیف است و نیازی به جراحی زیبایی بینی ندارد و پس از مدتی جوش می خورد ، برای اینکه بدانید شکستگی بینی شما در چه حدی است بهتر است به دکتر آتوسا طهماسبی ، بهترین جراح بینی خرم آباد مراجعه کنید. شکستگی بینی در بین مردان رایج تر است.

 

جراحی بینی شکسته - دکتر آتوسا طهماسبی در خرم اباد

جراحی بینی شکسته در خرم آباد با دکتر آتوسا طهماسبی

در مواردی شکستگی بینی بر اثر ضربات شدیدی است که از روبه رو به بینی زده شده و منجرب به خونریزی بینی می شود که فرد سریعاٌ باید به جراح بینی در لرستان مراجعه کند و تحت درمان قرار گیرید. اگر بین تشخیص ضرب دیدگی بینی و شکستگی بینی دچار اشتباه شدید اصلا جای تعجبی ندارد زیرا تشخیص این دو بهتراست تحت نظر متخصص گوش و حلق و بینی و با روش های مورد نیاز انجام شود.

عوارض شایع شکستگی بینی چیست ؟

انواع شکستگی های بینی !

بینی عضو برجسته و برآمده صورت می باشد از این رو این احتمال وجود دارد ، زمانی که ضربه ای به صورت وارد می شود ، در معرض خطر قرار گرفته و دچار آسیب شود. گاه ضربه شدید بوده و منجر به شکستگی بینی خواهد شد. ضربه می تواند از سمت کناری بینی و یا از رو به رو وارد شود. در ادامه به شرح و بررسی دقیق هر یک شکستگی ها و جراحی بینی شکسته خواهیم پرداخت :

شکستگی رو به رو بینی

در مواردی که بخش بالایی بینی و صورت ضربه وارد شده باشد ، این نوع شکستگی اتفاق می افتد. شکستگی بینی از رو به رو با مشکلاتی مثل فرورفتگی پل بینی ، تغییر شکل فرم و ظاهر بینی ، افتادگی نوک بینی ، ایجاد قوز بینی ، منحرف شدن تیغه بینی و مواردی از این دست همراه است. با این حال نگران این موضوع نباشید ؛ چرا که خوشبختانه به کمک علم پزشکی و انجام جراحی بینی شکسته در خرم آباد ، می توان مشکلات ایجاد شده بر اثر شکستگی را برطرف نمود. در طی انجام این جراحی استخوان ها به محل و موقعیت اصلی خود باز گردانده می شوند و به کمک غضروف ها بافت بینی ترمیم و اصلاح خواهد شد.

شکستگی کناری بینی

از رایج ترین نوع شکستگی بینی ، وارد شدن ضربه از نمای کناری به بینی بوده و بعد از آن بینی بر اثر شکستگی با فرورفتگی در یک سمت همراه خواهد شد. معمولا در تصادفات و یا برخورد یک جسم سخت به بینی ، شاهد این نوع از شکستگی ها هستیم که در نتیجه آن ممکن است تیغه و نوک بینی نیز منحرف شود. با این وجود اصلاحات این نوع از شکستگی نیز با انجام جراحی بینی شکسته امکان پذیر می باشد. بهتر است تا پیش از جوش خوردن مجدد استخوان ها برای درمان شکستگی بینی اقدام شود.

هزینه عمل شکستگی بینی در خرم آباد با دکتر طهماسبی

قیمت جراحی بینی شکسته نیز با توجه به دستمزد جراح ، تجهیزات و غیره تعیین می شود. برای قیمت دقیق ، بهتر است به پزشک مورد نظر مراجعه کنید یا برای اطلاع از قیمت حدودی نیز می توانید با آن ها از طریق پیج اینستاگرام یا شماره تماس های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر آتوسا طهماسبی ، بهترین جراح بینی تهران ، به صفحه رسمی اینستاگرام و گالری تصاویر در سایت ایشان مراجعه فرمایید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات