جراحی بینی طبیعی

برخی از افراد که برای جراحی بینی در خرم آباد مراجعه می کنند خواهان جراحی بینی طبیعی هستند ، این مدل بینی به گونه ای عمل می شود که حالت های طبیعی بینی حفظ شود. این افراد دوست ندارند عمل جراحی زیبایی بینی آن ها برای دیگران قابل تشخیص باشد و تنها به دلیل وجود ایراداتی که در بینی آن ها وجود دارد خواستار عمل زیبایی بینی خود هستند. آن ها متقاضی جراحی به فرم طبیعی بوده و تنها رفع ایراد بینی خود را از جراح درخواست می کنند. افرادی که خواهاناین فرم بینی ها هستند ، بهتر است با پرس و جو و تحقیق بهترین جراح بینی طبیعی را انتخاب کنند و به او مراجعه کنند تا دیگر نیازی به عمل ترمیمی پیدا نکنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ادامه این مقاله از دکتر آتوسا طهماسبی ، بهترین متخصص گوش و حلق و بینی خرم آباد ، همراه باشید.

 

جراحی بینی طبیعی - دکتر آتوسا طهماسبی در خرم آباد

 

بینی طبیعی چه ویژگی هایی دارد ؟

  • نوک بینی طبیعی بوده و تیز و فرم دار نمی باشد.
  • فاصله طبیعی بین نوک بینی و لب حفظ می گردد.
  • قوسی بر روی بینی ایجاد نمی شود یا بسیار نامحسوس می باشد.
  • سوراخ های بینی اندازه طبیعی خود را حفظ می کنند.
  • چین های اطراف پرده بینی حفظ می شود.

 

 

ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی

  • با انجام تعداد زیادی جراحی بینی طبیعی ، دارای تبحر در این زمینه می باشد.
  • به بهترین نحو از پس چالش هایی که امکان رخ دادن آن ها در حین جراحی وجود دارد بر می آید.
  • مهم ترین مسئله در عمل زیبایی بینی برای او ، حفظ سلامت بیمار و عملکرد طبیعی بینی می باشد.
  • برای اینکه در حین عمل بینی طبیعی در خرم آباد مشکلی برای بیمار پیش نیاید ، توصیه های لازم در رابطه با عدم مصرف دخانیات ، مشروبات الکلی و داروهای رقیق کننده به مدت 2 هفته را به فرد می نماید.
  • برخی از بیماران توقعات غیرمنطقی و غیرمعقول از جراحی دارند ، بهترین دکتر عمل بینی خرم آباد تمام سعی خود را می کند تا فرد را منصرف کرده و اگر فرد منصرف نشد از انجام جراحی برای او خودداری می کند.
  • بسیار صبور بوده و برخورد خوبی با بیماران دارد.
  • نه تنها به طور کامل با اصول ریاضی آشناست که با اصول زیبایی شناسی نیز آشنا بوده و می تواند بهترین فرم بینی را با توجه به ویژگی های صورت فرد برای وی تعیین کند.
  • قدرت تصور بالایی دارد.
  • زمان لازم برای آگاهی از سوابق بیماری و بررسی وضعیت سلامت بیمار صرف می کند.

 

جراحی بینی طبیعی - دکتر آتوسا طهماسبی در خرم آباد

 

مزایای جراحی بینی طبیعی چیست ؟

  • بیمار دچار مشکلات تنفسی نمی شود.
  • اعتماد به نفس افراد افزایش می یابد.
  • مهم ترین امر بعد از جراحی عروسکی یا فانتزی ، عمل بینی نیمه فانتزی و جراحی بینی طبیعی حفظ عملکرد بینی و سلامت بیمار است که در جراحی محقق شده است.
  • در این روش جراحی فرو رفتگی های طبیعی بینی حفظ شده و چین های اطراف بینی از بین نمی رود.

جلسه مشاوره قبل از عمل بینی طبیعی

یکی از ابتدایی ترین کارهایی که انجام دادن آن دارای اهمیت بالایی می باشد ، شرکت در جلسه مشاوره می باشد با انجام این کار می توانید بسیاری از مشکلات را از میان بردارید. مشکلاتی از قبیل ترس از بیهوشی ، ابهامات جراحی بینی طبیعی و یا حتی اینکه آیا انجام این روند برای شما مناسب می باشد یا خیر می تواند به راحتی و آسایش شما کمک بسیاری کند. در نتیجه پس از اینکه در میان لیستی از دکتر های منتخب جراح بینی طبیعی خود را انتخاب کرده اید می بایست به جلسه مشاوره با دکتر عمل بینی طبیعی شخصا شرکت کنید. با مشارکت در این جلسه می توانید تمامی سوالات درون ذهن خود را از جراح بینی بپرسید و همچنین دکتر می تواند بعد از انجام معاینه های مورد نیاز به شما بگوید که آیا انجام این روند برای شما مناسب می باشد یا خیر؟! از این رو شرکت در این جلسه بسیار دارای اهمیت می باشد.

 

جراحی بینی طبیعی در خرم آباد

افرادی که برای جراحی بینی طبیعی در خرم آباد به دکتر آتوسا طهماسبی ، مراجعه می کنند دارای دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی هستند. افرادی که بینی استخوانی دارند به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد می توانند هر مدل بینی را در عمل زیبایی بینی انتخاب کنند و نتیجه مطلوبی به دست آورند. عمل بينی طبیعی معمولا به افرادی که دارای بینی گوشتی هستند توصیه می شود چرا که این نوع بینی استخوان و غضروف ضعیفی داشته و پوست ان ضخیم می باشد و با این مدل بینی می تواند به نتیجه ایده آل خود دست یابند.

 

جراحی بینی طبیعی

 

جراحی بینی طبیعی برای چه افرادی مناسب است ؟

  1. همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم ، جراحی بینی طبیعی در خرم آباد تنها گزینه افرادی است که بینی شان گوشتی می باشد.
  2. آقایان، زیرا فرم طبیعی بیشترین تناسب را با اجزای صورت آن ها دارد.
  3. اشخاصی که مایلند تا صورت و بینی آن ها طبیعی باشد.
  4. افرادی که فاصله میان لب و بینی آن ها بسیار زیاد است.
  5. افرادی که دارای صورت هایی با اجزای بزرگ هستند.

 

جراحی بینی طبیعی - دکتر آتوسا طهماسبی در خرم آباد

 

انواع روش های جراحی بینی طبیعی

برای انجام جراحی بینی طبیعی در خرم آباد ، از دو روش تکنیک باز و بسته استفاده می کنند ، دکتر آتوسا طهماسبی به دلیل اینکه در روش جراحی باز تسلط و اشراف بیشتری بر ساختمان بینی دارند از این روش برای رینوپلاستی بهره می گیرند. تنها تفاوت میان روش بسته و جراحی به روش باز ، محل ایجاد برش هایی است که به منظور دسترسی به ساختمان بینی بر پوست آن ایجاد می گردند. در تکنیک بسته همه برش ها در داخل بینی ایجاد می شوند در صورتی که در تکنیک باز علاوه بر برش هایی که در داخل بینی ایجاد می گردد یه برش در ابعاد بسیار کوچک نیز بر روی کلوملا ایجاد می شود، بکارگیری هر یک از این دو روش با صلاحدید پزشک صورت می گیرد. در ابتدا بیمار توسط تکنسین بیهوشی اتاق عمل، بیهوش شده و دکتر عمل بینی خرم آباد بعد از ایجاد برش های مورد نیاز ، پوست بینی را به کمک ابزارهای مورد نظر بالا گرفته و سپس اقدامات و اصلاحات لازم را بر روی ساختار و ساختمان آن ایجاد می کند.

 

جراحی بینی طبیعی - دکتر آتوسا طهماسبی در خرم اباد

 

بهترین جراح بینی طبیعی در خرم آباد

  • انتخاب جراح جزء مهم ترین انتخاب های کسانی است که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند.
  • این افراد برای انتخاب جراح بینی خوب در خرم آباد می توانند در گوگل جستجو کنند یا از دوستان آشنایان خود پرس و جو نمایند.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها جستجو کرده و پس از آن برای مشاوره به مطب جراح و متخصص گوش و حلق و بینی مورد نظر بروید.
  • در جلسه مشاوره تمام انتظارات خود را به پزشک بگویید تا او بتواند به درستی شما را راهنمایی کند.
  • حتما نمونه کارهای بهترین جراح بینی در لرستان را مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر این خصوص درباره ، می توانید به مقالاتی که مرتبط با این موضوع تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید. این موضوع که در انجام عمل رینوپلاستی انتخاب بهترین جراح بینی جزء اولین و ضروری ترین اقدامات است بارها و بارها توصیه شده اما مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید اقدامات قبل و بعد از عمل بینی طبیعی در خرم آباد می باشد ؛ چرا که با رعایت صحیح این نکات می توانید در کسب نتیجه موفقیت آمیز و مورد انتظارتان نقش پر رنگی را داشته باشید.

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی طبیعی به شرح ذیل می باشد

  1. به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین پرهیز کنید.
  2. به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی از مصرف الکل و کشیدن قلیان و سیگار اجتناب کنید.
  3. به صورت ناشتا برای جراحی بینی طبیعی در خرم آباد ، مراجعه نمایید.
  4. آزمایشاتی را که پزشک برای تان تجویز نموده است انجام دهید.
  5. بعد از عمل بینی طبیعی داروهایی را که دکتر آتوسا طهماسبی ، برای تان تجویز نموده است را به طور مرتب مصرف کنید.
  6. از رفتن به مکان های شلوغ که امکان برخورد ضربه با بینی وجود دارد پرهیز کنید.

در ادامه به برخی دیگر از مراقبت های بعد از عمل جراحی زیبایی بینی می پردازیم

  • تورم و کبودی پس از عمل بینی طبیعی

همانطور که میدانید به وجود آمدن ورم و سیاهی در ناحیه دور چشم و اطراف بینی پس از انجام عمل رینوپلاستی طبیعی در خرم اباد یک امر طبیعی است و بنا به نوع عمل زیبایی بینی انجام شده برای هر فرد و سیستم بدنی او ممکن است این تورم و کبودی برای شخصی نسبت به شخص دیگر بیشتر یا کمتر باشد. برای کاهش ورم و سیاهی زیر چشم ها بعد از عمل جراحی بینی می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید و تا چند روز تقریبا هر 20 دقیقه یکبار اینکار را انجام دهید.

  • تغذیه پس از عمل رینوپلاستی طبیعی

یکی دیگر از مراقبت هایی که بعد از جراحی بینی در خرم آباد ، باید در نظر گرفته شود غذاهایی هستند که می توانید مصرف کنید. توصیه می شود تا مدتی غذاهای آبکی و نرم که خیلی نیاز به جویدن ندارند مثل سوپ ، فرنی ، آب میوه ( ترجیحا آب میوه های طبیعی ) ، کمپوت و غیره را میل کرده و از خوردن و نوشیدن مواد غذایی داغ بپرهیزید. عمل مکیدن می تواند به بینی فشار وارد کند پس به جهت جلوگیری از این موضوع نوشیدن مایعات با نی را تا مدتی انجام ندهید. از آنجایی که نمک موجب افزایش تورم می شود تا حد امکان مصرف آن را به حداقل رسانده و برای تسریع در روند بهبودی تورم و کبودی می توانید از آب کرفس استفاده نمایید.

  • نحوه خوابیدن بعد از انجام عمل بینی طبیعی

باتوجه به اینکه بعد از انجام عمل رینوپلاستی تا مدتی سر بیمار باید بالاتر از سطح بدن او قرار بگیرد بنابراین به هنگام خوابیدن از دو یا سه بالش برای زیر سر خود استفاده کنید.

  • خندیدن پس از جراحی بینی طبیعی

به هنگام خنده نوک بینی به سمت پایین متمایل شده و پره های آن به اطراف کشیده می شود پس به منظور جلوگیری از باز شدن بخیه ها تا زمانیکه آن ها کاملا جوش نخورده است سعی کنید از خندیدن های شدید خودداری کرده و درصورت خندیدن صورت و گونه های خود را با انگشتانتان نگه دارید.

سوالات متداول جراحی بینی طبیعی

افراد متقاضی عمل بینی طبیعی در خرم آباد ، بعضاً دارای استرس زیادی بوده و سوالات بسیاری در این زمینه می پرسند، در ادامه به ذکر برخی از این سوال ها پرداخته و به آن ها پاسخ داده ایم.

آیا امکان برگشت پذیری جراحی بینی طبیعی وجود دارد؟

به دلیل استحکام بسیار بالای ساختمان بینی های استخوانی و نازک بودن پوست آن ها، نتیجه جراحی زیبایی بینی استخوانی در صورت انتخاب یک پزشک مجرب و متبحر بسیار رضایت بخش بوده و امکان برگشت پذیری آن نزیک به صفر است.

تزریق آمپول کورتون چه کاربردی در جراحی بینی طبیعی دارد ؟

برای کاهش ورم بینی روند تقریباً مشخص و قابل حدسی وجود دارد ، در صورتی که بعد از گذشت 6 ماه هنوز مقدار زیادی ورم در بینی بیمار وجود داشته باشد می توان در آن کورتون تزریق کرد. کورتون موجب کاهش ورم بینی می شود، البته در صورتی که در زمان مناسب و با صلاحدید پزشک انجام شود.

 

جراحی بینی طبیعی

 

چرا باید به مدت 2 هفته از برقراری رابطه زناشویی بعد از جراحی بینی طبیعی خودداری نمود ؟

افراد در حین رابطه زناشویی دچار هیجان شده و به همین دلیل خون به قسمت سر و صورت آن ها هجوم آورده و منجر به افزایش گردش خون در این نواحی می شود. افزایش گردش خون مساوی است با تشدید ورم بینی، به همین علت بهتر است تا زوج ها برقراری رابطه زناشویی را به 2 هفته بعد از عمل بینی طبیعی در خرم آباد ، موکول نموده و پس از آن در موقعیت هایی اقدام به ایجاد رابطه کرد که کمترین فشار ممکن به بینی و صورت وارد شود.

چرا باید از چسب بینی بعد از عمل بینی طبیعی استفاده کرد ؟

استفاده از چسب بینی به دو دلیل حائز اهمیت است که عبارتند از:

  1. فرم گیری بهتر بینی
  2. کاهش ورم بینی

در حین جراحی بینی طبیعی تغییراتی در ساختمان بینی ایجاد شده و غضروف های آن در موقعیت جدیدی قرار می گیرند، برای اینکه استخوان ها در موقعیت جدید خود ثابت شوند بهتر است که بر روی آن چسب زد، البته باید بگوییم که تاثیر چسب بر بهتر فرم گیری بینی فقط 2 هفته بوده و پس از آن تاثیری بر فرم گیری نخواهد داشت. تاثیر چسب بر کاهش ورم بینی نیز 2 ماه بوده و استفاده از چسب در این مدت با صلاحدید خود فرد صورت می گیرد به طوریکه اگر فرد عجله ای به سریع تر کاهش یافتن ورم بینی نداشت می تواند از آن استفاده نکرده یا فقط شب ها چسب را بر روی بینی قرار داده و روز ها آن را بردارد.

چه مدت بعد از جراحی بینی طبیعی در خرم آباد می توان ورزش کرد؟

افراد بعد از گذشت دو هفته می توانند ورزش های سبکی مانند پیاده روی آهسته را انجام داده و پس از گذشت 6 ماه مجاز به انجام انواع ورزش ها و فعالیت ها هستند به شرطی که به بینی آن ها ضربه مستقیم و شدیدی وارد نشود.

هزینه جراحی بینی طبیعی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بينی طبیعی در خرم آباد ، با توجه به حق العمل بهترین جراح بینی طبیعی در خرم آباد ، دستمزد متخصص بیهوشی و هزینه های آزمایشات و بیمارستان و دارو و غیره تعیین می شود.

جراحی بینی مردانه به فرم طبیعی

عمل بینی طبیعی مردانه از محبوبیت خوبی در بین آقایان برخوردار است و بسیاری از مردانی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی دارند ، از آنجایی که تمایل دارند بینی بیش از اندازه باریک نشود و استحکام پل بینی حفظ شود ، طرفدار بینی طبیعی هستند. حفظ جذابیت های چهره آقایان و تناسب پیدا کردن بینی با آناتومی صورت مردانه و جلوگیری از این موضوع که بینی فرم زنانه پیدا کند ، از مزیت های مهم جراحی بینی طبیعی مردان در خرم آباد است. از جمله دلایلی که موجب می شود آقایان مجبور به انجام عمل زیبایی بینی شوند می توان به آسیب دیدن بینی در اثر تصادف ، انجام ورزش های سنگین و یا درگیری و نزاع اشاره نمود. همچنین ممکن است فرد به صورت مادرزادی بینی بد شکل و بزرگی داشته باشد که با فرم صورت او هماهنگ نباشد. اختلال در تنفس به دلیل انحراف بینی و یا پولیپ بینی نیز از دیگر دلایل تمایل افراد نسبت به انجام جراحی بینی به فرم طبیعی در آقایان می باشد.

آیا می توان هر نوع بینی را به فرم طبیعی جراحی نمود ؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت جراحی بینی طبیعی از مدل هایی است که برای بینی های گوشتی و استخوانی امکان پذیر می باشد. از آنجایی که بینی استخوانی غضروف های قوی و مستحکمی دارد ، به خوبی در طی عمل جراحی تراش و تغییر داده می شود و به این ترتیب می توان نتیجه خوبی را به دست آورد. در عمل بینی گوشتی امکان تغییرات گسترده در بافت و ساختار بینی به دلیل ساختار غضروفی ضعیف و پوست ضخیم وجود ندارد ؛ از این رو نمی توان فرم های فانتزی را روی بینی گوشتی پیاده سازی نمود ؛ چرا که ممکن است مشکلات ظاهری و تنفسی بسیاری را برای فرد به وجود آورد ، به همین دلیل است که گفته می شود فرم طبیعی بهترین گزینه برای افرادی است که بینی گوشتی دارند.

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی

  • برای کاهش تورم می بایست در زمان استراحت و خوابیدن از چند بالش استفاده کنید.
  • به یاد داشته باشید که نباید تا بهبودی کامل در زمان خواب به روی صورت بخوابید. بهتر است که در این بازه همواره به پشت بخوابید.
  • بایستی در مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی به توصیه دکتر عمل بینی طبیعی استفاده از نمک را کنار بگذارید.
  • بهتر است که به مدت دو هفته استعمال هر نوع نیکوتین را کنار بگذارید.
  • به یاد داشته باشید که برای تسریع بهبودی باید استفاده از نوشیدنی های حاوی الکل را قطع کنید.
  • در این مدت بسیار مراقب باشید که به فرم جدید بینی ضربه ای وارد نشود.
  • از بلند کردن اجسام سنگین پرهیز کنید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات