سوالات متداول جراحی بینی

از آنجا که افراد متقاضی برای جراحی زیبایی بینی پیش از اقدام به جراحی بینی سوالاتی در ذهن شان ایجاد می شود تصمیم گرفتیم در مقاله ای جامع به سوالات متداول جراحی بینی بپردازیم.

سوالات متداول جراحی بینی به شرح ذیل می باشد:

سوال : جراحی بینی چگونه انجام می شود؟

پاسخ : جراحی زیبایی بینی به دو روش جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته انجام می شود، انتخاب روش جراحی بینی بر عهده جراح بینی می باشد، تا باتوجه به مهارت خود بهترین روش را انتخاب کند.

در جراحی بینی به روش باز یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می شود و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز اعمال می شود ، اما در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی گردد و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

سوال : بینی گوشتی چه مشخصاتی دارد؟

پاسخ : بینی گوشتی به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و اسکلت ضعیف داشته باشد، همچنین این نوع بینی غدد چربی زیادی در اطراف سوراخ های بینی دارد.

سوال : بینی استخوانی چه مشخصاتی دارد؟

پاسخ : بینی استخوانی به بینی گفته می شود که پوست نازک و اسکلت محکم داشته باشد.

سوالات متداول جراحی بینی

سوالات متداول در جراحی بینی

سوال : آیا جراحی زیبایی بینی عوارض دارد؟

پاسخ : باید بگوییم در صورتی که افراد برای انجام جراحی زیبایی بینی به بهترین جراح بینی مراجعه کنند و مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی را رعایت کنند دچار عارضه ای نخواهند شد.

سوال : عمل بینی درد داره؟

پاسخ : جراحی زیبایی بینی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود به همین علت فرد در حین جراحی بینی دردی احساس نمی کند، اما بعد از جراحی ممکن است کمی درد داشته باشد که برای کاهش آن می تواند با اجازه جراح بینی از مسکن استفاده کند.

سوال : هزینه عمل بینی چقدر می باشد؟

پاسخ : قیمت جراحی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان و داروها ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و غیره تعیین می شود.

سوال : اهمیت شستشوی بینی بعد از جراحی چیست؟

پاسخ : شستشوی بینی به طور مرتب و با محلول های مخصوص از آن نظر حائز اهمیت می باشد که مانع از ایجاد عفونت در داخل بینی می شود.

سوال : چه مراقبت هایی بعد از جراحی بینی باید رعایت کرد؟

پاسخ : مراقبت های بعد از جراحی بینی بسیار حائز اهمیت می باشد و تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی بینی دارد، به همین علت به افراد توصیه می شود که آن ها را رعایت کنند.

درباره مراقبت های بعد از جراحی بینی مقاله جامعی تهیه شده و در وب سایت وجود دارد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به ان مراجعه کنید.

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی – پلاستیک بینی جراحی های سر و گردن

( جراحی بینی – جراح بینی – جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی )

ثبت نام
بازخورد درون خطی