جراح بینی خوب در تهران

جراح بینی خوب در تهران

جراح بینی خوب در تهران با قیمت مناسب کیست ؟ بهترین جراح بینی استخوانی در تهران چه کسی می باشد ؟ چگونه می توان بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب کرد و غیره سوالاتی است که اغلب کسانی که قصد انجام جراحی بینی در تهران را دارند با آن مواجه می شوند.

 

 

در مقالات مربوط به جراح بینی درباره نحوه انتخاب جراح بینی و ویژگی های آن صحبت کردیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید.

در این بخش از مقاله می خواهیم درباره نقش یک جراح بینی خوب در تهران و نتیجه جراحی بینی صحبت کنیم.

 

 

جراح بینی خوب در تهران :

  1. کسانی که می خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند بهتر است به بهترین جراح بینی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند تا در صورتی که دچار مشکل شدند به راحتی به جراح بینی دسترسی داشته باشند.
  2.  با مراجعه به یک جراح بینی خوب می توانید بهترین نتیجه را از جراحی زیبایی بینی به دست آورید.
  3. یک جراح بینی خوب و باتجربه باید درباره تمامی مراحل جراحی بینی به شما توضیحاتی بدهد تا شما با آگاهی لازم اقدام به جراحی بینی کنید.
  4. در جلسات معاینه زمان کافی را برای معاینه شما بگذارد.
  5. جراح بینی باید با توجه به آناتومی صورت بیمار و نوع بینی بهترین مدل بینی را به او پیشنهاد بدهد و در صورتی که بیمار انتظار نامعقولی از جراحی بینی داشت سعی در متقاعد کردن او کند و در صورتی که بیمار متقاعد نشد از جراحی او اجتناب کند.

 

جراح بینی خوب در تهران

 

نتیجه جراحی بینی :

مهارت و تبحر جراح بینی تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی بینی دارد، پس توصیه می شود صرفا به خاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکنید و ابتدا درباره مهارت و میزان رضایت بیماران جراح بینی تحقیق کنید.

عمل جراحی بینی خود را به جراح بینی بسپارید که به او اعتماد داشته باشید چرا که اعتماد به جراح بینی رابطه مستقیم با رضایت شما از جراحی بینی دارد.

برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از جراحی زیبایی بینی حتما جلسات معاینه را به طور مرتب بروید.

 

جراحی زیبایی بینی

همانطور که می دانید جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که با هدف بهبود ظاهر بینی انجام می شود.

بهتر است بدانید جراحان بینی برای اینکه بیماران نتیجه ایده آلی را از جراحی بینی به دست آورند بینی را با توجه به ویژگی هایی که دارد به دو گروه بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم کرده اند.

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که پوست نازک و اسکلت محکم داشته باشد اما بینی گوشتی به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و اسکلت ضعیف داشته باشد.

در جراحی زیبایی بینی افرادی که دارای بینی استخوانی هستند می توانند مدل بینی فانتزی ، طبیعی و غیره را انتخاب کنند اما افرادی که بینی گوشتی دارند به آن ها توصیه می شود با توجه به ویژگی های بینی شان مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند.

 

انواع روش جراحی زیبایی بینی

برای انجام جراحی زیبایی بینی ، جراح بینی با توجه به مهارت و تجربه خود یکی از روش های جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته را انتخاب می کند و تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می نماید.

  • در جراحی بینی به روش باز ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می نماید.
  • اما در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی

افراد قبل از انجام جراحی بینی باید در رابطه با دستورالعمل هایی که رعایت آن ها قبل و بعد از انجام این جراحی زیبایی موجب بهتر سپری شدن دوران نقاهت و کاهش احتمال بروز عوارض ناشی از عمل بینی می شوند آگاهی های لازم را کسب نموده و در رعایت آن ها کوشا باشند.

 

 

نکات قبل از جراحی بینی عبارتنداز:

  • با توجه به اینکه هرچه تبحر و تجربه جراح بینی بیشتر باشد نتیجه جراحی بینی رضایت بخش تر خواهد بود قبل از انجام هر اقدامی یک جراح بینی خوب در تهران را انتخاب کنید.
  • بعد از انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران ، انتظاراتی که از جراحی بینی دارید را با او در میان بگذارید با این کار ایشان از سلایق و توقعات شما آگاه خواهد شد.
  • چنانچه سیگار، قلیان و به طور کلی دخانیات استفاده می کنید یا مشروبات الکلی مصرف می نمایید لازم است تا 2 هفته قبل از جراحی بینی از مصرف آن ها دست بکشید.
  • داروهایی مثل وارفارین و آسپرین با تاثیری که در کاهش غلظت خون دارند احتمال خونریزی در حین جراحی بینی را افزایش می دهند به همین دلیل باید مصرف آن ها را 14 روز قبل از عمل بینی متوقف کرد.
  • به سوالاتی که پزشک از شما در رابطه با مصارف دارویی، سوابق بیماری و حساسیت های دارویی تان می پرسد صادقانه پاسخ دهید.
  • عکسبرداری ها و آزمایشاتی که پزشک برای تان تجویز می نماید را حتماً انجام دهید.
  • شب قبل از جراحی بینی شامی سبک میل کرده و حتماً دوش بگیرید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک برای جراحی آرایش نکرده، لاک نزنید و در صورت داشتن ناخن مصنوعی حتماً یکی از آن ها را از روی ناخن های خود بردارید.

 

جراح بینی خوب در تهران

 

مراقبت های بعد از جراحی بینی

  • بروز ورم و کبودی بعد از عمل بینی طبیعی است.
  • به مدت 4 ساعت بعد از جراحی بینی چیزی میل نکنید.
  • از خوردن مواد غذایی سفت مثل هویج خودداری نموده، غذاهای سفت و آبکی همچون سوپ میل نمایید.
  • در 3 روز ابتدایی از ژل یخ یا کمپرس سرد بر روی بینی و نواحی دارای تورم استفاده کرده و در 3 روز بعدی بر روی این نواحی کمپرس گرم قرار دهید.
  • مصرف ماهی، میگو، سبزیجات و میوه جات را به میزان زیاد در رژیم غذایی خود بگنجانید.
  • زدن چسب بر روی بینی را فراموش نکنید.
  • اگر درد داشتید فقط از مسکن هایی که پزشک برای تان تجویز کرده است استفاده کنید.
  • به مدت 2 هفته از برقراری رابطه جنسی بپرهیزید.
  • سرتان را به سمت پایین خم نکنید.

در صورت تمایل برای کسب آگاهی کامل در رابطه با نکات بعد از عمل بینی می توانید به مقاله مراقبت های بعد از جراحی بینی موجود در وب سایت دکتر آتوسا طهماسبی ، جراح بینی تهران مراجعه کنید.

 

 

هزینه جراحی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان و پرسنل آن ،هزینه متخصص بیهوشی و غیره تعیین می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات