جراحی بینی شبیه به یک عکس

جراحی بینی شبیه به یک عکس

در برخی موارد افراد متقاضی برای جراحی زیبایی بینی خواهان جراحی بینی شبیه به یک عکس یا یک شخص هستند، باید گفت این امر در واقعیت ممکن است اتفاق نیوفتد چرا که آناتومی بینی افراد با یکدیگر متفاوت می باشد.

در برخی مواقع فرد برای جراحی بینی شبیه به یک عکس دارای بینی گوشتی بوده و عکس یک بینی استخوانی را نشان می دهد و خواهان جراحی بینی به آن صورت است.

باید به این افراد گفت که نوع پوست و استحکام استخوان بینی در انتخاب مدل بینی و نتیجه حاصل از آن بسیار تاثیر گذار است.

 

جراحی بینی شبیه به یک عکس

 

معمولا جراحان باتجربه و ماهر برای جراحی زیبایی بینی به افرادی که دارای بینی گوشتی هستند توصیه می کنند برای به دست آوردن نتیجه بهتر جراحی بینی طبیعی را انجام دهند در حالی که افراد دارای بینی استخوانی می توانند علاوه بر جراحی بینی طبیعی ، جراحی بینی فانتزی ، جراحی بینی شبیه به یک عکس و غیره انجام دهند.

نکاتی درباره جراحی بینی شبیه به یک عکس :

  • در جلسه مشاوره جراح بینی خوب علاوه بر بررسی بینی و تشخیص نوع بینی بیمار ، مدل بینی پیشنهادی فرد را آنالیز می کند و در صورتی که با نوع بینی و چهره فرد تناسب نداشته باشد سعی در متقاعد کردن فرد می کند.
  • باید گفت بینی یکی از اجزاء مهم می باشد که در مرکز صورت قرار گرفته و باعث زیبایی فرد می شود، در مواقعی که بینی با سایر اجزاء صورت تناسب بیشتری داشته باشد باعث افزایش زیبایی صورت فرد می شود.
  • همچنین اکثر تصاویری که برای جراحی بینی شبیه به یک عکس ارائه می گردد، فرد دارای آرایش و لنز چشم بوده و جراحی های دیگری نیز بر روی صورت خود انجام داده است که خود نکته قابل توجهی است.
  • فرد می تواند به جای استفاده از عکس هایی که دارای فتوشاپ و اغراق هستند نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر را مشاهده کند، برای مشاهده نمونه کارهای دکتر آتوسا طهماسبی بهترین جراح بینی تهران به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • یکی از نکات بسیار مهم در جراحی بینی ، انتخاب جراح بینی خوب و باتجربه می باشد، از آنجا که جراحی زیبایی بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی برای تحقیق و انتخاب بهترین جراح بینی را دارد.
  • همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که بخاطر هزینه کمتر جراحی بینی به هر جراح بینی مراجعه نکنید و ابتدا به خوبی درباره او تحقیق کنید، چرا که ممکن است پس از جراحی بینی از نتیجه آن رضایت نداشته باشید که در این صورت تا یکسال باید برای جراحی بینی ترمیمی صبر کنید.

 

دکتر آتوسا طهماسبی
جراح و متخصص گوش و حلق و بینی – پلاستیک بینی
جراحی های سر و گردن

( جراحی بینی – جراح بینی – جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات