تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی

تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی

تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی : باید بگوییم افرادی که برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی مراجعه می کنند بهتر است درباره نوع بینی خود اطلاعاتی داشته باشند، جراحان بینی با توجه به ویژگی های بینی آن را به دو گروه بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم کرده اند، در این مقاله می خواهیم به تفاوت این دو بپردازیم.

 

 

تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی چیست ؟

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، همچنین این نوع بینی دارای غدد چربی فراوان در اطراف سوراخ های بینی بوده و نوک بینی گرد می باشد.

کسانی که دارای این نوع بینی هستند نمی توانند مدل بینی هایی که ظرافت زیادی دارد مانند بینی فانتزی و عروسکی را انتخاب کنند و به آن ها توصیه می شود مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند.

اما بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و اسکلت محکم باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند در جراحی بینی می توانند هر مدل بینی را انتخاب کنند و نتیجه خوب را به دست آورند.

علاوه بر تفاوت آناتومی این دو نوع بینی می توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد مانند:

دوره نقاهت در افرادی که بینی گوشتی دارند کمی بیشتر از افرادی است که بینی استخوانی دارند.

همچنین باید بگوییم میزان تورم و کبودی در بینی های گوشتی معمولا کمی بیشتر از بینی های استخوانی می باشد.

 

تفاوت بینی گوشتی و بینی استخوانی

 

نحوه تشخیص نوع بینی

حال این سوال در ذهن برخی از افراد ایجاد می شود که چگونه می توانند نوع بینی خود را انتخاب کنند.

باید بگوییم که تشخیص این دو نوع بینی برای یک متخصص گوش و حلق و بینی آسان می باشد اما اگر فرد می خواهد این کار را انجام دهد کمی دقت می خواهد.

در ابتدای مقاله مشخصات این دو نوع بینی را گفتیم برای تعیین نوع بینی فرد می تواند با دو انگشت خود بینی را فشار دهد در صورتی که از آن چربی خارج شد بینی گوشتی است در غیر این صورت بینی استخوانی می باشد.

برای مشاهده عکس بینی گوشتی و استخوانی و جراحی های آن ها می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام دکتر آتوسا طهماسبی مراجعه کنید.

آیا نوع بینی در هزینه جراحی بینی تاثیر دارد؟

باید پاسخ دهیم بله ، نوع بینی در هزینه جراحی بینی نیز تاثیر دارد.

البه باید بگوییم علاوه بر نوع بینی ، دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه های بیمارستان و پرسنل ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره بر روی هزینه تاثیر گذار است.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات