جراح بینی گوشتی در تهران

جراح بینی گوشتی در تهران

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی گوشتی در تهران را دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل به بهترین جراح بینی گوشتی در تهران مراجعه کنند.

از آن جا که جراحی زیبایی بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی برای انتخاب یک جراح بینی خوب را دارد.

 

جراح بینی گوشتی در تهران

  • در صورت تمایل برای جراحی بینی گوشتی در تهران ، برای انتخاب یک جراح بینی گوشتی در تهران راه های متفاوتی وجود دارد از جمله پرس و جو از دوستان و آشنایان یا جستجو در گوگل.
  • پس از تحقیق درباره سوابق و میزان تحصیلات جراحان بینی مورد نظر برای مشاوره نزد بهترین آن ها رفته و انتظارات خود را از انجام جراحی بینی گوشتی به او بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  • حتما برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای جراحی بینی گوشتی ، جراح بینی مورد نظر را مشاهده کنید.
  • برای مشاهده نمونه کارهای دکتر آتوسا طهماسبی یکی از بهترین جراحان بینی در تهران می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  • درباره نحوه انتخاب یک جراح بینی خوب و باتجربه در مقالاتی که درباره جراح بینی تهیه شده به طور جامع توضیحاتی را مطرح نموده ایم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه کنید.

 

جراح بینی گوشتی در تهران

 

جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و اسکلت ضعیف داشته باشد.

کسانی که دارای این نوع بینی هستند معمولا بهترین جراح بینی گوشتی به آن ها توصیه می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از عمل جراحی بینی گوشتی مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند.

در جراحی بینی گوشتی جراح بینی با توجه به مهارت و تجربه خود یکی از روش های جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته را انتخاب می کند.

در جراحی بینی به روش باز ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند.

اما در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

کوچک کردن بینی گوشتی با لیزر

به این نکته مهم توجه کنید که کوچک کردن بینی فقط با جراحی انجام می شود و لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود و توانایی ایجاد تغییرات در اسکلت بینی را ندارد.

 

 

آیا جراحی بینی گوشتی عوارض دارد؟

باید بگوییم در صورتی که برای انجام جراحی بینی به بهترین جراح بینی گوشتی در تهران مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کنید دچار عارضه ای نخواهید شد.

تنها عیب جراحی بینی تورم و کبودی بعد از آن می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

مراقبت های بعد از جراحی بینی گوشتی

رعایت نکات و دستورالعمل های لازم بعد از جراحی بینی گوشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند به طوریکه می توان گفت با کیفیت انجام کار برابر می باشند.

در ادامه تعدادی از مواردی که رعایت آن ها در نتیجه جراحی بینی، میزان رضایت بخش بودن آن و کاهش عوارض ناشی از این جراحی زیبایی موثر هستند را آورده ایم:

تغذیه بعد از عمل بینی :

  • از خوردن و آشامیدن به مدت 4 ساعت اجتناب نمایید زیرا در این مدت آثار مواد بیهوشی در بیمار وجود داشته و ممکن است دچار حالت تهوع شود.
  • به مدت چند روز از خوردن غذاهای سفت خودداری کرده و غذاهایی مثل سوپ بخورید که بلع آن ها نیاز به جویدن زیاد که به فک بالا و بینی فشار می آورد ندارند و در نتیجه تورم بینی را تشدید نمی کنند.
  • وجود ماده سدیم در نمک باعث شدید شدن ورم بینی می شود لذا از خوردن غذاهای شور خودداری نمایید.
  • در رژیم غذایی خود مصرف ماهی، میگو، آبمیوه های طبیعی، سبزی و میوه جات را به میزان زیاد بگنجانید.

 

 

نحوه خوابیدن بعد از عمل بینی :

  • یکی از کارهایی که انجام دادن آن ها موجب کاهش تورم بینی می شود، بالا نگه داشتن سر در هنگام خواب و دراز کشیدن است. برای این کار می توانید در زیر سرتان چند بالشت بگذارید.
  • برای اینکه هنگام خواب بینی تحت فشار قرار نگرفته و آسیبی به آن وارد نشود باید از خوابیدن به پهلو خودداری کرده، طاقباز و رو به بالا خوابید.
  • برای جلوگیری از چرخش به پهلو هنگام خواب، در اطراف خود نیز چند بالشت قرار دهید.

فعالیت بعد از عمل بینی :

  • بیمار در حین جراحی تحت بیهوشی قرار گرفته و به دلیل اقداماتی که بر روی بینی اش صورت می گیرد مقداری خون از دست داده و قوای بدنی اش تحلیل می رود. برای بازیابی قوای مجدد به مدت 1 هفته استراحت کنید.
  • بعد از گذشت 1 هفته می توانید انجام فعالیت های روزمره را از سر بگیرید.
  • بعد از 2 هفته بیمار مجاز به انجام ورزش های سبکی مثل پیاده روی بوده و بعد از 2 ماه می تواند ورزش های هوازی، بدنسازی، شنا و ورزش های هوازی را انجام دهد.

استفاده از کمپرس بعد از عمل بینی :

گذاشتن ژل یخ و کمپرس سرد هر یک ساعت یکبار به مدت 15 دقیقه بر روی بینی در 3 روز اول و انجام این کار با کمپرس گرم در 3 روز دوم در کاهش تورم بینی تاثیر دارد.

هزینه عمل بینی گوشتی چقدر می باشد؟

هزینه عمل بینی گوشتی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی گوشتی در تهران ، هزینه داروها و آزمایشات ، هزینه متخصص بیهوشی و غیره تعیین می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات