جراح بینی در تهران

جراح بینی در تهران

اغلب افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی در کلان شهری همچون تهران را دارند سوالاتی مانند بهترین جراح بینی در تهران کیست ؟

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران چه کسی می باشد؟

جراح بینی خوب در تهران با قیمت مناسب را چگونه می توان انتخاب کرد؟

برای پاسخ سوالات فوق مقاله را مطالعه کنید.

 

جراح بینی در تهران

 

معیارهای انتخاب یک جراح بینی خوب در تهران به شرح ذیل می باشد:

  • یک جراح بینی خوب باید صبور باشد و تمامی مراحل جراحی زیبایی بینی را به بیمار توضیح دهد.
  • اصول و قوانین ریاضی را بداند و توانایی تجسم کردن بینی بعد از جراحی زیبایی را داشته باشد.
  • با تجسم کردن بینی بعد از جراحی بینی بتواند بهترین مدل را با توجه به آناتومی صورت بیمار به او پیشنهاد دهد.
  • سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهد و صرفا به فکر منافع شخصی و کسب درآمد نباشد.
  • در صورتی که بیمار از جراحی زیبایی بینی انتظار نا معقولانه ای داشت سعی در متقاعد کردن او کند و در صورتی که بیمار متقاعد نشد از جراحی بینی او پرهیز نماید.
  • یک جراح بینی خوب باید زمان کافی را برای معاینه و ویزیت بیمار بگذارد.

نحوه انتخاب جراح بینی در تهران به شرح ذیل می باشد:

  • برای انتخاب جراح بینی شما می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل بهترین جراح بینی تهران را جستجو نمایید.
  • پس از تهیه یک لیست از بهترین جراحان بینی تهران درباره میزان تحصیلات و سوابق کاری آن ها تحقیق کنید.
  • برای مشاوره به مطب جراح بینی رفته و درباره انتظارات خود از جراحی زیبایی بینی صحبت کنید تا او بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند.
  • با بیمارانی که در مطب حضور دارند صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.
  • نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر را مشاهده کنید.
  • آقایان به این نکته توجه داشته باشند که برای انجام جراحی بینی به جراح بینی مراجعه کنند که سابقه جراحی بینی در مردان را داشته باشد.
  • همچنین برای انجام جراحی بینی گوشتی نیز به بهترین جراح بینی گوشتی مراجعه کنید.

 

جراح بینی در تهران

جراحی زیبایی بینی

پس از انتخاب بهترین جراح بینی در تهران بهتر است اطلاعاتی هم درباره جراحی زیبایی بینی به دست آورید.

جراحی زیبایی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود.

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد اما بینی استخوانی به بینی گفته می شود که پوست نازک و اسکلت محکم باشد.

معمولا جراحان بینی به کسانی که دارای بینی گوشتی هستند توصیه می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند.

 

 

انواع روش های جراحی زیبایی بینی

برای انجام جراحی زیبایی بینی ، معمولا جراحان بینی یکی از روش های جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته را انتخاب می کند و با توجه به مهارت خود یکی از آن ها را انتخاب می نماید.

در جراحی بینی به روش باز ، جراح بینی خوب یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا نمودن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می نماید و پس از جدا نمودن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را اعمال می کند.

اما در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

 

 

کوچک کردن بینی با لیزر

امروزه تبلغیاتت گسترده ای در خصوص کوچک کردن بینی بدون جراحی و با لیزر می شود که باید بگوییم هنوز علم پزشکی آنقدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی در فرم بینی ایجاد نمود.

لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست می شود.

 

جراح بینی در تهران

 

جراحی بینی برای چه افرادی مناسب نیست؟

شما با یک جستجوی ساده در گوگل اطلاعات زیادی درباره افراد مناسب برای جراحی بینی کسب می کنید در صورتی که کمتر به کاندیداهای نامناسب برای عمل زیبایی بینی پرداخته شده است، ما در ادامه به تعدادی از این افراد اشاره کرده ایم:

اشخاصی که به اختلال بدشکل پنداری مبتلا هستند

افراد مبتلا به این اختلال با اینکه کوچکترین نقصی در هیچ یک از اجزای بدن خود ندارند به طور مداوم در حال ایرادگیری از بدن شان هستند.

این افراد در ابتدا باید با روانپزشک صحبت کرده، تحت درمان قرار بگیرند و سپس اقدام به انجام جراحی بینی کنند.

 

جراح بینی در تهران

 

افرادی که افسردگی دارند

برخی از افراد گمان می کنند که انجام جراحی بینی و ایجاد تغییر در ظاهرشان موجب تغییر حال آن ها و بهبود وضعیت روحی شان خواهد شد در صورتی که چنین نبوده و در برخی از موارد به دلیل استرس های ناشی از جراحی بینی ممکن است حالشان بدتر نیز شود.

افرادی که بی انگیزه هستند

این دسته از افراد خود برای انجام عمل زیبایی بینی هیچ انگیزه و دلیلی ندارند و تنها برای اینکه رضایت افراد خانواده، نامزد و به طور کلی اطرافیان را جلب کنند خواستار انجام عمل بینی می باشند.

این افراد باید به این نکته توجه کنند که اگر به طور مثال نامزدی شان بهم خورده و با شخص دیگری نامزد کنند و شخص جدید از فرم بینی آن ها خوشش نیاید چه خواهد شد؟ آیا دوباره برای جلب رضایت نامزد فعلی خود دست به انجام جراحی بینی خواهند زد؟

در نهایت این خود فرد است که باید از اعضای بدن و چهره اش رضایت داشته باشد.

 

جراح بینی در تهران

 

افرادی که کمال گرا بوده و ایده آلیست می باشند

به افرادی که از انجام همه چیز انتظار نتیجه ای کاملاً بی نقص دارند افراد ایده آل گرا می گویند. این افراد قادر به تحمل جزئی ترین نقوص نیستند و این موضوع برای آن ها کاملاً غیر ارادی می باشد.

جراحی زیبایی بینی از این جهت برای این افراد مناسب نیست که به هیچ عنوان تضمینی برای ایجاد یک بینی بی نقص مطلق وجود نداشته و جراحی بینی فقط موجب بهبود نسبی این عضو خواهد شد.

جراحی بینی اینگونه افراد ممکن است بسیار موفقیت آمیز بوده و موجب زیبایی زیاد آن ها شود اما این دسته از افراد تمام نتایج درخشان این جراحی زیبایی را نادیده گرفته و فقط به نواقص کوچک و ناچیز آن دقت کنند و به همین دلیل کار جراح بینی را زیر سوال خواهند برد.

 

جراح بینی در تهران

 

افرادی که از جراحی بینی توقع شبیه سازی دارند

اینگونه افراد گمان می کنند که جراحی بینی شبیه به مجسمه سازی یا خیاطی است که نمونه ای به جراح بینی نشان داده و آن را بدون کوچک ترین تفاوت تحویل بگیرند.

اینگونه افراد معمولاً به هنگام مراجعه برای جراحی بینی عکسی را به عنوان نمونه به جراح بینی نشان داده و از ایشان می خواهند که فرم بینی شان را دقیقاً به شکل صاحب عکس در آورد.

این افراد باید بدانند که جراح بینی با یک عضو کاملاً حساس سر و کار دارد که ویژگی های آن در هر فرد متفاوت می باشد لذا نمی توان بینی یک فرد را عیناً شبیه به دیگری جراحی نمود.

 

 

بیمارانی که بلاتکلیف هستند

معمولاً بهترین نتایج از جراحی زیبایی بینی زمانی به دست می آید که جراح بینی ویژگی های صورت فرد را به دقت مورد بررسی قرار داده، سلیقه فرد را در نظر گرفته و با توجه به اصول ریاضی و زیبایی شناسی بهترین فرم بینی را برای وی انتخاب کند.

بیماران بلاتکلیف معمولاً نمی دانند که از جراحی بینی چه انتظاری دارند و به همین دلیل قادر به بیان خواسته های خود نیستند.

یک بیمار باید اشراف دقیقی بر انتظارات خود داشته و قادر به بیان آن ها به طور شفاف باشد.

بیمارانی که خواسته های نامعقول دارد

این بیماران دارای انگیزه های غیرمنطقی همچون جلب توجه در فضای مجازی بوده و خواستار کوچک کردن بیش از حد بینی و بالا بردن نوک آن به میزان خیلی زیاد هستند.

 

جراح بینی در تهران

 

تزریق کورتون به بینی

بعد از انجام جراحی و به دلیل تغییراتی که به منظور اصلاح ایرادات بینی توسط جراح بر روی پوست و ساختار بینی ایجاد می شود مقداری تورم در این عضو بروز خواهد کرد که میزان آن با توجه به نوع بینی و ویژگی های بدن هر فرد در بیماران مختلف متفاوت است.

معمولاً برای از بین رفتن ورم بینی به طور کامل، از 6 ماه تا 1 سال زمان نیاز است که در بینی های گوشتی این مدت زمان تا 2 سال نیز به طول می انجامد.

در برخی از موارد حتی با گذشت این مدت زمان نیز ورم بینی فروکش نکرده یا مقدار قابل توجهی از آن در بینی فرد باقی می ماند که در این صورت جراح بینی با توجه به صلاحدید خود در آن کورتون تزریق کرده و به این ترتیب موجب کاهش میزان تورم بینی می شود.

هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه آزمایشات و عکسبرداری ها ، هزینه جلسات معاینه و داروها و غیره تعیین می شود.

به این نکته توجه  داشته باشید که بخاطر هزینه کمتر به هر جراح بینی مراجعه نکرده و ابتدا درباره او تحقیق کنید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات