جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی در خرم آباد بر روی بینی هایی که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم است، انجام می شود. در جراحی بینی در خرم آباد ، جراح بینی با حفظ عملکرد بینی فقط اقدام به رفع مشکلات آن می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه جراحی این نوع بینی مطالعه این مقاله از دکتر آتوسا طهماسبی ، بهترین جراح بینی در خرم آباد ، توصیه می شود. عمل بینی استخوانی یکی از تایپ های متفاوت عمل بینی می باشد که در این پروسه می توان تمامی ایرادات ظاهری و آناتومی بینی را از میان برداشت. در این مقاله می توانید تمامی ویژگی های بینی استخوانی را متوجه شوید که به راحتی بتوانید جنس بینی را تشخیص دهید و در پی آن بتوانید بهترین مدل را برای بهبود وضعیت بینی خود در نظر داشته باشید. تمامی افراد میل به زیبایی و زیبا دیده شدن را دارند و این امر موجب شده است که متقاضی جراحی بینی باشند. به یاد داشته باشید که در روند رینوپلاستی برای دریافت بهترین نتایج بایستی جراح بینی با سابقه ای را انتخاب کنید که بتواند تمامی چالش های حین عمل بینی استخوانی را به خوبی پشت سر بگذارد. برای دریافت بهترین نتیجه از رینوپلاستی بینی استخوانی می توانید ادامه متن را به دقت مطالعه کنید.

 

جراحی بینی استخوانی - دکتر آتوسا طهماسبی در خرم آباد

 

جراحی بینی استخوانی در خرم آباد

بسیاری از افرادی که برای جراحی مراجعه می کنند خواهان جراحی فانتزی یا عروسکی ، جراحی دماغ شبیه به یک عکس ، جراحی بینی طبیعی هستند که این مدل ها برای افرادی که بینی استخوانی دارند، مناسب می باشد. در جراحی زیبایی بینی ، دکتر بینی ابتدا آزمایشاتی را برای فرد تجویز می کند. در روز عمل بینی استخوانی در خرم آباد فرد بهتر است ، ناشتا باشد، پس از بستری شدن بیمار او به اتاق عمل منتقل می شود و توسط متخصص بیهوشی ، بیهوش می گردد. پس از آن جراح بینی در لرستان با یکی از روش های جراحی باز یا بسته اقدام به اصلاح ایرادات موجود در بینی می کند. در حین جراحی بینی استخوانی ، جراح بینی خوب دکتر طهماسبی انتظارات بیمار از جراحی زیبایی بینی را مد نظر قرار می دهد و پس از اتمام جراحی زیبایی بینی بیمار به بخش ریکاوری منتقل می شود و بعد از بهوش آمدن در بخش بستری می گردد.

مزایای جراحی بینی استخوانی

  • ایجاد تقارن در استخوان بینی
  • بهبود اندازه و فرم بینی
  • اصلاح سوراخ های بینی
  • خلق بینی با ظاهری زیبا و متناسب با صورت
  • بهبود کیفیت تنفسی و خواب راحت

جراحی بینی استخوانی - دکتر آتوسا طهماسبی

 

نحوه جراحی بینی استخوانی با دکتر طهماسبی

شیوه بهبود ایرادات بینی استخوانی در روند رینوپلاستی بعد از بیهوشی به انتخاب جراح بینی می باشد که این پروسه را با استفاده از تکنیک باز یا بسته مورد انجام قرار دهد. در ادامه هر دو پروسه را به طور کامل شرح خواهیم داد.

عمل بینی استخوانی به روش باز

افرادی که متقاضی انجام جراحی بینی هستند بدون شک از فرم بینی خود احساس رضایت را ندارند و این امر موجب شده است که به فکر بهبود ظاهر بینی خود باشند. به ویژه آن دسته از عزیزانی که در زمان خواب و یا انجام فعالیت های سنگین بدنی در تنفس دچار اختلال می شوند به احتمال زیاد آناتومی بینی آنان نیاز به بهبود و درمان دارد که می توان با انجام جراحی بینی استخوانی در خرم آباد هر دو این ایرادات را به خوبی برطرف ساخت. در تکنیک باز که به روش اکسترنال نیز معروف می باشد می توان با ایجاد یک برش در ستونچه بینی که در واقع همان فاصله میان هر دو حفره بینی است ، ایجاد می شود با استفاده از این برش در عمل بینی استخوانی با تکنیک باز دکتر عمل بینی می تواند به ساختار استخوانی و غضروفی بینی به طور کامل دسترسی داشته باشد و به راحتی می تواند تغییرات مد نظر را اعمال بسازد. مزیت اصلی این روش در واقع دسترسی وسیع به آناتومی بینی است که می توان خیلی راحت تمامی ایرادات موجود را برطرف ساخت.

جراحی بینی استخوانی به روش بسته

انجام عمل بینی استخوانی با استفاده از تکنیک بسته که به روش اندونیزال نیز شناخته می شود می تواند یکی از راه های بهبود وضعیت بینی به شمار بیاید. یکی از مزیت های این روش می تواند بدون ایجاد برش بر روی پوست بینی باشد که می تواند با مهارت و تجربه بالای دکتر با میزان تهاجم کمتر به نسبت روش باز مورد انجام قرار بگیرد. در هر دو پروسه می توان مشکلات بینی را بهبود بخشید و تفاوت تنها در برش های به وجود آمده خواهد بود. به یاد داشته باشید که انتخاب هر یک از روند های مد نظر بسته به شرایط و میزان ایرادات بینی فرد مراجعه کننده می باشد در نتیجه بهتر است که انتخاب هر یک از روش های باز یا بسته را به عهده دکتر عمل بینی استخوانی گذاشت.

در جراحی بینی استخوانی چه مشکلاتی برطرف می شود ؟

  • قوز روی بینی برداشته می شود.
  • انحراف بینی و کجی بینی از بینی می رود.
  • افتادگی نوک بینی بهبود می یابد.
  • بزرگی و کوچکی نوک بینی رفع می شود.
  • سوراخ های نوک بینی کوچک می گردد.

 

جراحی بینی استخوانی در خرم آباد - دکتر آتوسا طهماسبی

 

چگونگی روند مرحله به مرحله عمل بینی استخوانی

بیهوشی : جراحی بینی به طور کلی با استفاده از بیهوشی انجام شده و در برخی موارد نادر و صلاح دید پزشک با بی حسی موضعی صورت می گیرد ، اما به منظور اعمال بهتر تغییرات همواره از ماده بیهوشی استفاده خواهد شد.

ایجاد برش : درصورتی که جراح یکی از دو تکنیک باز و یا بسته را برای جراحی انتخاب کند ، برش های لازم را در مناطق مشخص شده با توجه به نوع تکنیک مورد نظر پزشک ایجاد خواهد شد.

تراشیدن استخوان : در جراحی بینی استخوانی در خرم آباد ، استخوان های بزرگ سبب بروز قوز و بزرگی تیغه بینی شده اند که جراح برای ایجاد فرم و تغییر حالت در این استخوان آن را شکسته و تراش می دهد.

اصلاح ساختار بینی : یکی از ویژگی های بینی استخوانی افتادگی نوک آن بوده که به هنگام عمل اصلاح خواهد شد ، در واقع افتادگی آن بر طرف شده و بینی حالت سر بالا به خود می گیرد. گاهی اوقات ممکن است بینی بر اثر وارد شدن ضربه ، سبب تغییر در ساختار و بروز مشکلات تنفسی در فرد شود که تمامی این موارد توسط پزشک اصلاح خواهد شد.

نکته : بهتر است بدانید که رفع مشکلات تنفسی نسبت به زیبایی ظاهر اولویت جراح می باشد.

باز گردانی پوست بینی : در مواقعی که پزشک جراحی بینی استخوانی در خرم آباد به روش باز را انتخاب کرده باشد و پروسه درمانی در این حالت انجام شده باشد ، بعد از اعمال تغییرات پوسته بینی را به حالت اولیه خود باز می گرداند.

بخیه : پس از پایان اعمال اصلاحات لازم ، پزشک بخیه های داخلی را با استفاده از نوع جذبی بسته و برش های خارجی را با استفاده نوعی بخیه که نیازمند کشیده شدن توسط جراح بینی را دارد می بندد.

 

عمل رینوپلاستی استخوانی با لیزر

امروزه شاهد تبلیغات زیادی در خصوص عمل بینی با لیزر هستیم باید گفت: هنوز علم پزشکی آن قدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر ساختار اسکلتی بینی را تغییر داد، لیزر فقط باعث شفاف تر شدن پوست بینی می شود.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در خرم آباد

یکی از دغدغه های بیماران قبل از جراحی بینی استخوانی در خرم آباد این است که چگونه بهترین جراح بینی استخوانی لرستان  دکتر طهماسبی یا شهری که در آن سکونت دارند را انتخاب کنند زیرا به خوبی بر این موضوع واقف هستند که انتخاب بهترین جراح دماغ تا حد زیادی موفقیت آمیز بودن نتیجه عمل زیبایی بینی را تضمین می نماید. این جراحی یک جراحی اورژانسی نبوده و ضرورتی بر سریع تر انجام دادن آن وجود ندارد به همین دلیل افراد زمان کافی برای انتخاب یک پزشک بینی خوب را در اختیار دارند. برای اینکه انتخاب جراح زیبایی به بهترین نحو ممکن انجام گیرد ابتدا فرد باید در مورد ویژگی های یک پزشک زیبایی خوب بداند که ما در ذیل تعدادی از آن ها را برای شما آورده ایم.

ویژگی های یک دکتر بینی استخوانی خوب در خرم آباد

از معیارهای زیر می توان به عنوان مهم ترین ویژگی های یک دکتر زیبایی بینی خوب نام برد:

  • داشتن وجدان کاری بالا

اگرپزشک از وجدان کاری برخوردار باشد این جراحی زیبایی را تنها در صورتی برای فرد انجام خواهد داد که مطمئن باشد عمل زیبایی بینی نتیجه موفقیت آمیزی برای او به دنبال داشته و سلامتی او را به خطر نخواهد انداخت. برخی از جراحان بینی بدون توجه به موارد ذکر شده جراحی زیبایی بینی را برای همه و تنها با هدف منافع مالی انجام می دهند.

  • صرف زمان کافی برای بیمار

یکی از عواملی که موجب رضایت بخش بودن جراحی بینی استخوانی در خرم آباد می گردد این است که نتیجه به سلیقه فرد نزدیک باشد. به همین دلیل دکتر بینی استخوانی باید قبل از انجام این جراحی زیبایی به طور دقیق با فرد در رابطه با سلایق و انتظاراتی که از جراحی رینوپلاستی دارد صحبت نموده و چنانچه توقعات فرد نامعقول بود با ارائه دلایل منطقی او را منصرف کند. به طور مثال به فردی که با وجود داشتن بینی گوشتی انتظار نتیجه بینی فانتزی را دارد توضیح دهد که ویژگی های ساختاری بینی او اجازه فرم دهی به شکل فانتزی را به جراح نخواهد داد.

  • تسلط بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی

بهترین فرم بینی فرمی است که بیشترین تناسب را با اجزای دیگر موجود در چهره داشته و موجب تعادل صورت گردد. جراح پلاستیک بینی زمانی قادر به انتخاب بهترین فرم بینی متانسب با صورت خواهد بود که بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی مسلط باشد.

  • برای بررسی سلامت بیمار زمان کافی را صرف نموده و آزمایشات لازم را برای وی تجویز می کند.
  • توصیه هایی که رعایت آن ها قبل و بعد از جراحی بینی استخوانی در خرم آباد ، ضرورت دارد را به فرد توضیح می دهد.

 

جراحی بینی استخوانی در خرم اباد - دکتر آتوسا طهماسبی

 

فرایند عمل بینی گوشتی پیچیده است یا استخوانی ؟

در ابتدا بهتر است بدانید که فرایند جراحی بینی گوشتی و استخوانی با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارد و هر دو پیچیدگی بخصوص خود را خواهند داشت که با توجه به تکنیک های مورد نظر جراح انجام خواهند شد. اما با توجه به ویژگی های بینی های گوشتی و پیچیدگی های موجود در آن ها می توان گفت کمی سخت تر و دشوار تر از عمل بینی استخوانی می باشد. البته اگر جراحی توسط یک جراح بینی با تجربه و ماهر در لرستان دکتر آتوسا طهماسبی انجام شود ، تفاوتی ندارد که بینی شما از نوع استخوانی باشد یا گوشتی ، در هر دو صورت نتیجه عمل بینی برای شما عزیزان بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

آیا امکان بازگشت فرم بینی بعد از عمل بینی استخوانی وجود دارد؟

باز گشت بینی بعد از جراحی بینی استخوانی امری نادر است ، مگر آنکه بینی افراد آسیب ببیند که البته در چنین شرایطی بینی به حالت قبلی باز نخواهد گشت تنها آسیب می بیند و استخوان منحرف یا شکسته می شود. بنابراین با رعایت مراقبت های بعد از رینوپلاستی می توان مانع از برگشت نسبی بینی به حالت اولیه شد ، که نیاز زیبا جویان را به جراحی بینی ترمیمی کاهش می دهد.

احتمال موفقیت امیز بودن جراحی بینی استخوانی در خرم اباد

به صورت کلی عوامل مختلفی در نتیجه و موفقیت آمیز بودن پروسه جراحی زیبایی بینی نقش دارد. یکی از این موارد نوع بینی و مدل انتخابی برای رینوپلاستی می باشد. از آنجایی که بینی های استخوانی از ضخامت و کیفیت پوست خوبی برخوردار هستند ، غضروف و استخوان های قوی و مستحکمی دارند ، محدودیت خاصی را در پروسه عمل بینی ایجاد نمی کنند به همین دلیل در شرایطی که جراح نیز از تبحر ، تجربه و سابقه کاری بالایی برخوردار باشد ، نتیجه خوبی حاصل می شود. ممکن است نگرانی هایی در خصوص بازگشت پذیری بینی استخوانی به فرم اولیه وجود داشته باشد ، این در حالی است که اگر تکنیک های جراحی اصولی و به درستی انجام شود ، بینی به هیچ عنوان به فرم اولیه خود باز نمی گردد و یا بعد از مدتی دچار تغییر و دفرمه شدن نمی شود. نکته دیگری که نوعی امتیاز برای بینی های استخوانی در مقایسه با بینی های گوشتی در نظر گرفته می شود ، در رابطه با کوتاه تر بودن دوره نقاهت و ریکاوری پس از عمل است. بر اساس ویژگی هایی که بیان شد ، بینی استخوانی پس از جراحی دچار ورم و کبودی مختصری می شود و همین عامل دوره نقاهت را کوتاه تر می کند. به همین دلیل است که بیمارانی که تحت جراحی بینی استخوانی در خرم آباد ، قرار می گیرند ، برای بازه زمانی کوتاه تری نیاز به چسب زدن به بینی پیدا می کنند. با توجه موارد فوق در می یابیم که احتمال کسب نتیجه مطلوب و موفقیت آمیز بودن از انجام این پروسه توسط بهترین جراح زیبایی بینی ، بسیار بالا می باشد.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی استخوانی به شرح ذیل می باشد

  • بیمار به مدت یک هفته قبل از جراحی رینوپلاستی استخوانی از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین خودداری کند.
  • به مدت یک هفته قبل از جراحی زیبایی از مصرف الکل و استعمال دخانیات جدا خودداری کنید.
  • آزمایشاتی که پزشک برای تان تجویز نموده است به طور کامل انجام داده و پیش از جراحی نتیجه آن را به دکتر گوش و حلق و بینی خوب در لرستان دکتر آتوسا طهماسبی نشان دهید.
  • شب قبل از عمل جراحی شام سبک میل کرده و به مدت 8 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید و ناشتا برای جراحی زیبایی بینی مراجعه کنید.
  • آقایان پیش از مراجعه ریش و سبیل خود را تراشیده و بانوان بدون آرایش صورت مراجعه کنند.
  • اولین قدم برای انجام عمل زیبایی بینی ، اتخاب بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در خرم آباد می باشد که تاثیر بسیار زیادی در نتیجه جراحی خواهد داشت. شما می توانید برای آشنایی با ویژگی های جراح خوب به مقاله مرتبط مراجعه نمایید.
  • در اولین جلسه مشاوره با پزشک خود درباره انتظاراتی که از جراحی زیبایی بینی دارید صحبت کنید.
  • شب قبل از جراحی استحمام کنید، به این خاطر که ممکن است تا چند روز قادر به حمام رفتن نباشید.
  • در صورت داشتن لاک، حتما آن را پاک کنید.
  • از به همراه داشتن زیور آلاتی چون ساعت و انگشتر خودداری کنید.
  • روز قبل از عمل بیشتر از مایعات بنوشید.
  • روز عمل از لباس دکمه دار استفاده کنید تا بعد از جراحی بینی استخوانی در خرم آباد ، به راحتی قادر به تعویض لباس خود باشید.
  • حداقل نیم ساعت قبل از زمان تعیین شده و به اتفاق یک همراه در محل جراحی حضور داشته باشید.
  • تمام مدارک پزشکی مورد نیاز را همراه خود داشته باشید.

 

جراحی بینی استخوانی در خرم اباد - دکتر آتوسا طهماسبی

 

مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی که بیمار باید رعایت کند به شرح ذیل می باشد

  • بیمار بهتر است برای کاهش تورم بعد از جراحی از کمپرس یخ استفاده کند.
  • تغذیه بعد از جراحی را رعایت کند.
  • بیمار باید مراقب باشد تا اسپلینت و چسب بینی خیس نشود.
  • تا چند هفته از خم شدن و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کند.
  • از مسواک نرم برای مسواک زدن استفاده نماید.
  • دو هفته بعد از جراحی بینی استخوانی در خرم آباد ، از خوردن داروهای رقیق کننده خون اجتناب کند.
  • از لباس هایی که از جلو یا عقب باز و بسته می شوند، بعد از جراحی استفاده کنید.
  • بعد از عمل بینی استخوانی از مایعات و غذا هایی چون سوپ که نیاز به جویدن ندارند استفاده کنید. مصرف سدیم و ادویه تند باعث افزایش تورم بینی خواهد شد ، بنابراین استفاده از این مواد را به حداقل برسانید.
  • تا دو هفته بعد از جراحی ، استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکل دار ممنوع می باشد.
  • بعد از جراحی به صورت طاقباز بخوابید و از خوابیدن به پهلو و به روی شکم خودداری نمایید.
  • به هنگام دراز کشیدن به کمک دو یا سه بالش سر خود را بالا تر از حد معمول قرار دهید.
  • از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید.
  • تا مدتی رفتن به استخر، شنا و شیرجه زدن ممنوع می باشد.
  • در روز های ابتدایی از تخلیه شدید بینی خود پرهیز نمایید.
  • به هنگام عطسه و سرفه دهان خود را باز کنید تا به بینی فشار وارد نشود.
  • حداقل تا یک هفته از خندیدن و حرف زدن بیش از حد خودداری کنید.

جراحی بینی استخوانی در خرم اباد - دکتر آتوسا طهماسبی

 

عوارض جراحی بینی استخوانی چیست ؟

در جلسه مشاوره اکثر افراد درباره عوارض جراحی زیبایی بینی می پرسند باید بگوییم که اگر برای انجام عمل بینی استخوانی به بهترین جراح بینی استخوانی در خرم آباد مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از جراحی دماغ را رعایت کنید دچار هیچ عارضه ای نخواهید شد. تنها عوارض جراحی تورم ، کبودی ، آبریزش و گرفتگی بینی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

هزینه جراحی بینی استخوانی در خرم آباد چقدر می باشد ؟

هزینه عمل بینی استخوانی در خرم آباد با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی دکتر طهماسبی ، هزینه های متخصص بیهوشی، هزینه های بیمارستان و غیره تعیین می شود. به این نکته توجه داشته باشید که بخاطر هزینه کمتر به هر پزشکی مراجعه نکنید و ابتدا درباره او تحقیق کنید و نمونه کارهایش را مشاهده نماید.

 

 

انواع روش های جراحی بینی استخوانی در خرم اباد

جراحی دماغ به سه صورت طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی انجام خواهد شد.

  1. عمل بینی طبیعی : در جراحی بینی طبیعی قوسی در بینی ایجاد نشده و زاویه نوک بینی تا لب حدود 95 درجه می باشد.
  2. عمل بینی فانتزی : در این نوع از عمل بینی استخوانی در خرم آباد ، قوس زیبایی در پل بینی ایجاد خواهد شد و زاویه نوک بینی تا لب بیشتر از بینی های طبیعی می باشد. از آنجایی که اغلب خانم ها علاقمند به داشتن بینی کوچک و عروسکی هستند، اقدام به مل فانتزی بینی می کنند.
  3. عمل بینی نیمه فانتزی : بینی های نیمه فانتزی حالتی بین بینی طبیعی و فانتزی را دارند. به این صورت که بینی فرد زیاد از حالت طبیعی خارج نمی شود و در مقایسه با بینی فانتزی قوس کمتری دارند.

علت انسداد بینی افراد بعد از عمل بینی استخوانی چیست ؟

یکی از عوارض جانبی که تمامی افراد بعد از رینوپلاستی با ان مواجه می شوند ، گرفتگی و انسداد حفره های بینی می باشد. با توجه به آن که بافت های داخلی بینی دچار تغییرات بسیار زیاد خواهند شد و استخوان بینی نیز شکسته و تراش داده می شود ، با انسداد بینی مواجه خواهید شد ، که با رعایت مراقبت های بعد از جراحی بینی و مرور بهبود پیدا خواهید کرد.

سوالات متداول جراحی بینی استخوانی در خرم اباد

  • آیا بینی استخوانی را می توان به کمک تزریق فیلر خوش فرم کرد ؟

اگر بد شکلی و مشکل خفیفی در ناحیه استخوانی بینی وجود داشته باشد ، به کمک تزریق فیلر به صورت موقت می توان این ناهمواری ها را جبران نمود. اما در شرایطی که مشکلاتی در غضروف ، استخوان و تیغه سپتوم بینی وجود داشته باشد ، تزریق فیلر کمکی به برطرف نمودن مشکلات فوق نمی کند. از طرفی انجام این پروسه با ماندگاری 6 الی 10 ماهه همراه است و لازم است بعد از گذشت زمان برای حفظ نتایج ، تزریق مجدد انجام شود.

  • تورم در بینی های استخوانی چقدر است ؟

میزان ورم بینی بعد از عمل به ضخامت پوست ، تکنیک های به کاربرده شده در فرایند جراحی ، دقت و مهارت جراح ، میزان پیچیدگی عمل جراحی و همچنین میزان تغییراتی که در ساختار و بافت های بینی ایجاد شده ، بستگی دارد. معمولا افرادی که جراحی بینی استخوانی در خرم آباد ، انجام می دهند تورم کمتری را نسبت به افرادی که عمل بینی گوشتی انجام می دهند ، تجربه می کنند. مواردی مثل سبک تغذیه ، واکنش و سیستم ایمنی بدن افراد و همچنین فعالیت های بدنی و رعایت مراقبت های پزشکی از دیگر مواردی هستند که در میزان ورم و کبودی بعد از عمل تاثیر زیادی دارند.

  • آیا نتیجه جراحی بینی استخوانی دائمی است ؟

بله ، نتایج این جراحی تا پایان عمر همراه شما است. تنها در مواردی که بی دقتی و بی توجهی انجام شود و یا در اثر حوادث ضربه ای به بینی وارد شود ، ممکن است تغییراتی در نتیجه جراحی ایجاد شود و فرد را ناچار به انجام عمل ترمیمی بینی برای بهبود شرایط و وضعیت بینی نماید.

  • مهم ترین بخش در انجام عمل بینی استخوانی در خرم آباد چه می باشد ؟

کاهش اندازه سایز بینی متناسب با فرم و آناتومی صورت ، باریک کردن پل بینی ، برطرف نمودن انحراف احتمالی بینی ، برطرف نمودن ناهمواری های استخوان بینی و بهبود تقارن پره های بینی از جمله اهدف مهم در دستیابی به نتیجه موثر در انجام جراحی بینی استخوانی در خرم آباد ، هستند.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات