بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران

با افزایش روز افزون عمل بینی در بین مردم ، انتخاب یک جراح خوب حائز اهمیت شده است و مردم تمایل دارند بهترین جراح بینی در شهر خود را بشناسند به طور مثال افرادی که ساکن تهران هستند می خواهند بدانند بهترین جراح بینی تهران کیست ؟ یا جراح بینی خوب در تهران چه کسی است ؟

در این مقاله ویژگی های یک جراح بینی خوب را به شما می گوییم تا بتوانید یک جراح بینی خوب را انتخاب کنید و برای انجام عمل بینی به جراح بینی خود اطمینان کنید و استرس های قبل از عمل را نداشته باشید.

یک جراح بینی خوب علاوه بر اینکه استرس شما را برای عمل بینی کم می کند باعث اطمینان خاطر شما نیز می شود که بعد از جراحی زیبایی بینی فرم بینی متناسب با دیگر اجزای صورت خواهد بود و زیبایی چهره شما را بیشتر از قبل می کند.

بهترین جراح بینی تهران

ویژگی های جراح بینی خوب

  • دارای تجربه و مهارت کافی در زمینه جراحی بینی باشد.
  • صبور باشد و تمام نکات لازم را به بیمار توضیح دهد .
  • در جلسه مشاوره با صبر و حوصله سوال های بیمار را پاسخ دهد .
  • با معیارهای زیبایی آشنا باشد و بتواند بینی را متناسب با اجزای دیگر صورت عمل کند تا باعث زیبایی بیشتر چهره شود.
  • اولویت اول یک جراح بینی خوب سلامتی بیمار است.
  • تمام آزمایش های لازم قبل از عمل بینی را برای بیمار تجویز کند.
  • در مورد سوابق بیماری و جراحی های قبلی بیمار اطلاعات لازم را داشته باشد.
  • حتماٌ درباره ی حساسیت های دارویی بیمار سوال کند .

 

بهترین جراح بینی تهران

 

انتخاب بهترین جراح بینی به شرح ذیل می باشد:

  • انتخاب جراح بینی جزء مهم ترین انتخاب های هر فرد پیش از اقدام برای جراحی بینی می باشد، کسانی که قصد جراحی زیبایی بینی را دارند می توانند از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنند یا در گوگل بهترین جراح بینی را جستجو نمایند.
  • حتما پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی برای مشاوره به مطب آن ها رفته و انتظارات خود را از جراحی بینی به او بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  • میزان رضایت بیماران آن جراح بینی را بسنجید.
  • افراد باید قبل از جراحی زیبایی بینی حتما درباره ی سابقه جراح بینی مورد نظر خود تحقیق کنند ، نمونه کارهای او را مشاهده کنند و سپس تصمیم بگیرند .

 

بهترین جراح بینی تهران

 

جلسه مشاوره جراحی بینی

در جلسه مشاوره بیمار تمامی انتظارات خود و مدل بینی را که مد نظر دارد به جراح بینی بگوید تا او پس از معاینه و بررسی بهترین مدل بینی را با توجه به ساختار بینی او به بیمار پیشنهاد دهد.

در جلسه مشاوره حتما تمامی سوالات خود را بپرسید تا با آگاهی لازم اقدام به جراحی بینی کنید.

جراحی زیبایی بینی

جراحان بینی بر اساس ویژگی های بینی آن را به دو دسته بینی گوشتی و بینی استخوانی تقسیم کرده اند.

  • بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد، همچنین این نوع بینی داری نوک پهن و غدد چربی در اطراف آن می باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند بهتر است در جراحی بینی گوشتی مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند.

  • بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و اسکلت محکم باشد کسانی که دارای این نوع بینی هستند در جراحی بینی استخوانی می توانند مدل بینی فانتزی ، مدل بینی استخوانی ، مدل بینی طبیعی و غیره را انتخاب کنند.

 

بهترین جراح بینی تهران

انواع روش های جراحی زیبایی بینی

برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی یک جراح بینی خوب یکی از تکنیک های جراحی بینی به روش باز یا جراحی بینی به روش بسته را انتخاب می کند.

در جراحی بینی به روش باز ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا نمودن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می نماید، در این روش عمل جراحی زیبایی بینی به دلیل اینکه جراح بینی دید بهتری برای اعمال تغییرات دارد احتمال بروز غیر قرینگی بسیار کم می باشد.

اما در جراحی بینی به روش بسته ، هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی می باشد، بهتر است بدانید مدت زمان جراحی زیبایی بینی به روش بسته حدود 15 دقیقه کمتر از جراحی بینی به روش باز می باشد.

جراحی زیبایی بینی با لیزر

امروزه شاهد تبلیغات گسترده ای در خصوص کوچک کردن بینی با لیزر هستیم که باید بگوییم هنوز علم پزشکی در حوزه لیزر آن قدر پیشرفت نکرده است که بتوان با لیزر تغییراتی را در فرم بینی ایجاد کرد، لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

 

 

جراحی بینی درد دارد؟

این سوال از شایع ترین سوالاتی است که افراد هنگام مراجعه به جراح بینی از او می پرسند، در پاسخ باید گفت که مقداری درد بعد از انجام هر نوع جراحی وجود داشته و این امر کاملاً طبیعی است. درد ناشی از جراحی بینی در همه افراد به یک اندازه نبوده و به ویژگی های بدن آن ها بستگی دارد، برخی از افراد نسبت به درد مقاوم بوده و آستانه تحملشان بالا است و برخی دیگر خیر ولی درد به حدی است که می توان آن را تحمل کرد.

همچنین جراح بینی مسکن هایی را برای تان تجویز می کند که در صورت بروز درد می توانید آن ها را مصرف کرده و به این ترتیب موجب کاهش آن شوید.

مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی به شرح ذیل می باشد:

  1. بیمار به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی بینی از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین خودداری کند.
  2. به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی از مصرف الکل و استعمال دخانیات خودداری کنید.
  3. آزمایشاتی را که جراح بینی برای تان تجویز نموده است را کامل انجام دهید.
  4. به صورت ناشتا برای انجام عمل جراحی بینی مراجعه کنید.
  5. داروهای بعد از جراحی بینی را به طور کامل استفاده کنید.
  6. برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.
  7. تغذیه بعد از جراحی بینی را به طور کامل رعایت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی به مقالات جامعی که تهیه شده و در وب سایت موجود است مراجعه کنید.

 

 

تغذیه بعد از جراحی بینی باید چگونه باشد؟

تغذیه یکی از موثرترین عوامل بر نتیجه جراحی بینی می باشد، به طوریکه عدم رعایت آن ممکن است منجر به تشدید ورم بینی شده و فرد تا مدت ها نتواند نتیجه نهایی را مشاهده کند.

بعد از اتمام جراحی بینی ، بیمار برای به دست آوردن هوشیاری کامل خود به اتاق ریکاوری منتقل شده و بعد از آن به بخش انتقال داده می شود. به مدت 4 ساعت باید از دادن هرگونه مواد غذایی و نوشیدنی به بیمار خودداری کرد.

پس از 4 ساعت در صورتی که فرد احساس تشنگی داشت می توان به او مقداری آب یا نوشیدنی تازه داد.

بیماران به طور معمول بعد از جراحی بینی مشکل خاصی نداشته و در همان روز با صلاحدید پزشک مرخص می شوند. دکتر آتوسا طهماسبی ، جراح بینی تهران توصیه هایی را که بیمار در رابطه با تغذیه و موارد دیگر می بایست رعایت نماید را به طور کامل و دقیق برای او و همراهش توضیح می دهد.

 

بهترین جراح بینی تهران

 

رعایت نکات غذایی زیر از تشدید ورم بینی جلوگیری کرده و موجب تسریع فروکش نمودن ورم می شود:

  • وجود ادویه و همچنین نمک به دلیل وجود ماده سدیم در ترکیب آن موجب شدت یافتن میزان ورم بینی می گردد به همین دلیل افراد باید تا حد امکان از خوردن غذاهای پر نمک و پر ادویه خوددای کنند.
  • برخی از افراد و پزشکان بر این باورند که مصرف آب آناناس و آب کرفس موجب تسریع در روند کاهش ورم بینی می شود، بنابراین نوشیدن آن ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید.
  • بلع و هضم غذاها و میوه هایی که سفت هستند نیاز به جویدن زیاد دارد که این کار به فک بالا و در نتیجه بینی که به آن متصل می باشد فشار وارد کرده و موجب بیشتر شدن ورم بینی می شود.
  • از روز بعد از جراحی بینی شروع به خوردن غذاهای آبکی و نرمی همچون سوپ و پوره هویج کرده و بعد از یک هفته رژیم غذایی سابق خود را از سر بگیرید.
  • برخی از افراد دوره نقاهت بعد از جراحی بینی را فرصتی برای کاهش وزن دیده و از مصرف غذا خودداری می نمایند، باید بگوییم که این کار کاملاً اشتباه است زیرا بدن به دلیل از دست دادن خون در حین جراحی بینی ضعیف شده و باید انرژی خود را با خوردن مواد غذایی مفید بازیابد.

عوارض جراحی زیبایی بینی چیست؟

کسانی که برای مشاوره به مطب مراجعه می کنند درباره عوارض جراحی زیبایی بینی می پرسند که باید به آن ها پاسخ دهیم در صورتی که برای انجام جراحی زیبایی بینی به بهترین جراح تهران یا سایر شهرها مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از آن را مشاهده نمایید دچار عارضه ای نخواهید شد.

تنها عیب جراحی بینی تورم ، کبودی ، آبریزش ، گرفتگی بینی می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.

 

بهترین جراح بینی تهران

 

جراحی بینی ترمیمی

یکی از دلایلی که شما باید در رابطه با جراح بینی تان تحقیق کرده و بهترین جراح بینی تهران را انتخاب کند این است که نیاز به جراحی بینی ترمیمی یا جراحی بینی ثانویه نداشته باشید.

برخی از افراد در انتخاب جراح بینی خود عجله کرده و جراحی را انتخاب می نمایند که نه تخصص کافی برای انجام جراحی بینی را دارد نه تجربه آن را. به همین دلیل از پس چالش هایی که احتمال بروز آن ها در حین جراحی وجود دارد بر نیامده و این موضوع ممکن است مشکلات تنفسی را برای فرد به دنبال داشته باشد که در برخی موارد امکان جبران آن ها وجود ندارد.

همچنین در صورت عدم انتخاب بهترین جراح بینی تهران یا هر منطقه ای که قصد جراحی بینی در آنجا را دارید، ممکن است ایرادات بینی تان به طور کامل برطرف شده و در شرایط بدتر ایرادات دیگری نیز در آن پدید آیند که در این صورت نیاز به جراحی ترمیمی بینی خواهید داشت.

البته افراد باید این نکته را در نظر داشته باشند که ایرادات موجود در برخی از بینی ها به قدری زیاد است که امکان برطرف کردن آن ها در یک مرحله وجود ندارد و این ارتباطی به میزان مهارت و تجربه جراح بینی ندارد.

 

بهترین جراح بینی تهران

 

نکاتی در رابطه با جراحی بینی ترمیمی

  • برخی از افراد صبوری نداشته و بلافاصله بعد از عمل بینی تصمیم به انجام جراحی بینی ترمیمی می گیرند، این افراد باید متوجه باشند که بعد از انجام جراحی زیبایی به دلیل برش هایی که بر روی پوست بینی و تغییراتی که در ساختمان آن ایجاد می شود بینی دچار ورم می شود که همین امر از نمایان شدن نتیجه نهایی آن جلوگیری می نماید. در برخی از موارد مشکلاتی همچون غیرقرینه به نظر رسیدن سوراخ های بینی به دلیل وجود تورم در بینی است و پس از رفع کامل ورم، مشکل مورد نظر نیز برطرف خواهد شد.
  • همچنین بعد از جراحی بینی اولیه ، بینی دارای جراحت بوده و ساختمان آن تضعیف می گردد، بنابراین افراد باید به مدت 1 سال برای انجام جراحی بینی ترمیمی دست نگه دارند تا زخم های بینی به طور کامل ترمیم شده و ساختار آن استحکام دوباره خود را بازیابد.
  • پیچیدگی جراحی با انجام هربار عمل بر روی بینی بیشتر خواهد شد، به همین دلیل بهترین جراح بینی تهران را برای جراحی بینی ترمیمی خود برگزینید تا نیاز مجدد به انجام آن نداشته باشید.
  • افراد باید از جراحی ترمیمی بینی توقعات واقع بینانه داشته باشند، زیرا این جراحی بینی بسیار دشوار تر از جراحی بینی اولیه می باشد. جراح بینی هر چقدر که ماهر و مجرب که باشد نمی تواند مانور زیادی بر روی ترمیم یک بینی فانتزی که بسیار کوچک شده است دهد.
  • ساختار بینی در برخی از موارد به حدی ضعیف می شود که حتی یک سال زمان نیز برای ترمیم آن کافی نبوده و باید چندین سال برای انجام جراحی ترمیمی بینی صبر کرد.
  • همانطور که گفتیم جراحی بینی ثانویه به مراتب مشکل تر از جراحی بینی اولیه می باشد، بنابراین بیمار می بایست هزینه بیشتری برای انجام آن بپردازد.

 

 

انتخاب بهترین فرم بینی

رضایت بخش ترین نتایج از جراحی بینی زمانی حاصل می شوند که افراد بهترین فرم بینی را برای خود انتخاب نمایند. برای انتخاب فرم بینی باید فاکتورهای ذیل را مد نظر قرار دهید:

نوع بینی :

نوع بینی تاثیر بسزایی در تعیین فرم بینی دارد. به نحوی که اگر بینی گوشتی بوده، پوست ضخیمی داشته، استخوان های آن ضعیف بوده و غضروف های محکمی نداشته باشد نمی توان تغییراتی همچون کوچک کردن زیاد بینی، سربالا کردن و قوس زیاد را در پل آن ایجاد کرد. به بیان دیگر بینی های گوشتی را نمی توان به فرم فانتزی جراحی نمود.

این در حالی است که بینی هایی با استخوان ها و غضروف های قوی و پوست نازک که به اصطلاح بینی استخوانی نامیده می شوند را می توان به هر دو فرم فانتزی و طبیعی جراحی نمود.

جنسیت :

ویژگی های صورت آقایان و خانم ها و معیارهای زیبایی برای آن ها کاملاً متفاوت می باشد. به طور مثال ظرافت برای خانم ها یک مزیت محسوب می شود در حالی که هرچه استخوان های صورت مردان برجسته تر و ضمخت تر باشد جذاب تر به نظر خواهند آمد. از همین رو جراحی بینی فانتزی یا عروسکی برای آقایان مناسب نبوده و بینی مناسب برای آن ها بینی طبیعی است.

خانم ها محدودیتی از نظر جنسیت برای انتخاب فرم بینی ندارند و با توجه به فاکتورهایی که در ادامه آورده ایم می توانند یکی از دو فرم بینی طبیعی و فانتزی را انتخاب کنند.

 

 

سلیقه :

سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت بوده و زیبایی از نظر هر فرد معنی متفاوتی دارد به همین دلیل است که می گویند زیبایی نسبی است.

برخی از افراد زیبایی را در کوچک بودن اجزای صورت و عروسکی بودن آن ها دانسته و برخی دیگر طبیعی بودن اجزا را ملاک زیبایی می دانند بدیهی است که بهترین فرم بینی برای دسته اول بینی فانتزی و برای دسته دوم بینی طبیعی می باشد که به موجب آن ایرادات بینی به طبیعی ترین شکل ممکن برطرف می گردد.

ویژگی های صورت :

یکی از مهم ترین مسائلی که در حین انتخاب فرم بینی باید مورد توجه قرار گیرد نسبت میان اجزا می باشد. بینی در صورتی موجب زیبایی بیشتر افراد خواهد شد که بیشترین تناسب را با چهره و اجزای موجود در آن داشته باشد.

به طور مثال اگر فرد صورتی درشت و با اجزای بزرگ داشت بینی مناسب برای او بینی طبیعی است و بینی فانتزی تناسب زیادی با صورت او نخواهد داشت.

همچنین فردی با فاصله لب و بینی زیاد نباید برای انجام جراحی بینی فانتزی اقدام کند زیرا سربالا بودن نوک بینی در فرم فانتزی موجب بیشتر شدن این فاصله می شود.

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد جراح بینی و امکاناتی که استفاده می شود تعیین می گردد ، برای تعیین قیمت جراحی بینی بهتر است برای معاینه به جراح بینی مورد نظر مراجعه کنید و قیمت دقیق را جویا شوید.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر آتوسا طهماسبی ، بهترین جراح بینی تهران ،  به پیج اینستاگرام و گالری تصاویر در سایت ایشان مراجعه فرمایید.

 

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات