جراح بینی خوب در لرستان

جراح بینی خوب در لرستان کیست؟

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی در لرستان را دارند بهتر است برای به دست آوردن نتیجه ایده آل به یک جراح بینی خوب در لرستان مراجعه کنید.

  • برای انتخاب یک جراح بینی خوب و با تجربه می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها بروید.
  • در جلسه مشاوره تمامی انتظارات خود را به جراح بینی بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  • حتما برای اطمینان بیشتر از انتخاب جراح بینی مورد نظر نمونه کارهای او را مشاهده کنید، برای مشاهده نمونه کارهای دکتر آتوسا طهماسبی می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام مراجعه کنید.

 

جراح بینی خوب در لرستان

ویژگی های جراح بینی خوب در لرستان

به طبع از آنجایی که امروزه جراحی زیبایی بینی ( رینوپلاستی ) طرفداران بسیاری در اقشار مختلف مردم پیدا کرده ، به نسبت تعدد جراحان بینی نیز افزایش یافته است ؛ از این رو انتخاب و پیدا کردن بهترین جراح بینی کمی دشوار شده و نیازمند دقت بیشتری می باشد.

در ادامه قصد داریم شما را با چند ویژگی از جراحان بینی خوب آشنا کنیم تا راحت تر قادر به انتخاب و تصمیم گیری باشید. این ویژگی ها عبارتند از :

  • یک جراح بینی خوب می تواند از انجام انواع روش های جراحی بینی اعم از جراحی بینی طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی نتایج بسیار مطلوبی کسب نماید.
  • بهترین جراح بینی باصداقت ، صبر وشکیبایی به تمام سوالات و دل نگرانی های بیماران خود توجه کرده و پاسخ می دهد.
  • جراح بینی خوب منافع مالی خود را در نظر نمی گیرد و به سلامت و رضایت بیمار توجه می کند.
  • در برخی از موارد شاهد آن هستیم که فرم بینی بسیار زیبا بوده اما بیمار با مشکلات تنفسی مواجه شده است ، بنابراین توجه به تنفس بیمار از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد.
  • به طور کلی جراحان بینی موظف اند بیماران خود را در جریان اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی قرار دهند تا با رعایت آن ها ، به تسریع روند بهبودی خود کمک کنند.

 

 

دیگر ویژگی های یک جراح بینی خوب عبارتنداز:

  • جراح بینی خوب با خلاقیت و آگاهی از علم زیبایی شناسی می تواند تشخیص دهد که کدام فرم بینی برای صورت بیمار مناسب بوده و با ایجاد تغییر در بینی فرد ، قادر به ایجاد تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت وی می باشد.
  • جراح بینی می تواند با استفاده از خلاقیت خود ، دیدگاه کلی از نتیجه نهایی جراحی بینی را در اختیار فرد متقاضی قرار دهد.
  • برخی افراد ممکن است انتظار نامعقولی از جراحی بینی خود داشته باشند ، به عنوان مثال خواستار بیش از حد کوچک یا بیش از حد سر بالا شدن نوک بینی خود هستند که ممکن است تناسبات صورت آن ها بهم بریزد یا حتی دچار مشکلات تنفسی شوند ، در این حالت یک جراح بینی خوب نسبت به متقاعد کردن وی اقدام می کند.
  • بهترین جراح بینی قادر به جلب اعتماد بیمار بوده تا فرد متقاضی با آرامش خاطر اقدام به جراحی نماید.

جراح بینی خوب در لرستان

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

انتخاب یک جراح بینی خوب از آن نظر حائز اهمیت می باشد که اگر فرد جراح بینی خود را به درستی انتخاب نکند ممکن است از نتیجه جراحی بینی به دلایل مختلف از جمله افتادگی نوک بینی ، رفع نشدن کامل قوز بینی ، بیش از اندازه کوچک یا سربالا شدن بینی و غیره رضایت نداشت باشد.

در این صورت باید تا یکسال صبر کنند تا زخم های ناشی از جراحی بینی اولیه بهبود یابد و بعد از آن برای جراحی بینی ثانویه مراجعه کنند.

جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی همانطور که می دانید جزء پرطرفدارترین جراحی های زیبایی می باشد که به دو روش جراحی بینی باز و بسته انجام می شود.

جراح بینی خوب با توجه به مهارت و تجربه خود یکی از روش های جراحی بینی را انتخاب کرده و تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند.

  • در جراحی بینی به روش بسته ، جراح بینی هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی کند و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.
  • اما در جراحی بینی به روش باز ، جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد کرده و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند.

 

جراح بینی خوب در لرستان

 

جراحی بینی با لیزر

ازجمله تبلیغاتی که امروزه شاهد آن هستیم عمل زیبایی بینی بدون جراحی و با لیزر می باشد که باید بگوییم هنوز علم پزشکی در حوزه لیزر آنقدر پیشرفت نکرده که با آن بتوان تغییراتی را در اسکلت بینی ایجاد کرد، لیزر تنها باعث صاف و شفاف شدن پوست بینی می شود.

آیا جراحی زیبایی بینی عوارض دارد؟

در صورتی که به بهترین جراح بینی مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت نماییددچار عارضه ای نخواهید شد.

تنها عیب جراحی بینی تورم ، کبودی و آبریزش بینی بعد از عمل می باشد که امری طبیعی محسوب شده و جای نگرانی وجود ندارد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

  1. در اولین جلسه ای که با پزشک خود دارید درباره انتظارات خود صحبت کنید و اگر به بیماری به خصوصی مبتلا هستید ، جراح خود را آگاه سازید.
  2. از دو هفته قبل از عمل استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های حاوی الکل ممنوع می باشد.
  3. شب قبل از عمل استحمام کنید و از 8 ساعت قبل از جراحی خوردن و آشامیدن را کنار بگذارید.
  4. داشتن آرایش و ریش و سبیل ممنوع می باشد.

 

 

مراقبت های بعد از جراحی بینی

برخی از افراد دچار این باور اشتباه هستند که با انتخاب یک جراح بینی خوب در لرستان یا شهری که در آن سکونت دارند به بهترین نتیجه از جراحی زیبایی بینی دست خواهند یافت در صورتی که چنین نیست؛ با اینکه جراح تاثیر زیادی در مطلوب بودن نتیجه به دست آمده دارد و هرچه میزان مهارت و تخصص او بیشتر باشد نتیجه رضایت بخش تر خواهد بود ولی انتخاب بهترین جراح بینی تنها فاکتور موثر در نتیجه این جراحی زیبایی نبوده و افراد باید نکات دیگری را نیز رعایت نمایند که مراقبت های بعد از جراحی بینی مهم ترین آن هاست. به همین دلیل ما تعدادی از مهم ترین نکات مراقبتی را در ذیل آورده ایم:

  • جراحی بینی تحت بیهوشی انجام شده و اثرات ماده بیهوشی تا چند ساعت و حتی چند روز بعد از جراحی با فرد همراه خواهد بود؛ به همین دلیل افراد باید به مدت 4 ساعت چیزی میل نکرده و نیاشامند زیرا ورود هرگونه نوشیدنی و مواد غذایی به معده موجب بروز حالت تهوع در فرد خواهد شد.
  • بعد از گذشت 4 ساعت فرد مجاز به خوردن مقداری آب و آبمیوه طبیعی بوده، بعد از این مدت زمان و در صورت احساس گرسنگی تنها اجازه خوردن غذاهای نرم و آبکی مثل سوپ را دارد.
  • به هیچ عنوان در روزهای ابتدایی غذاهای سفت و جویدنی میل نکنید زیرا خوردن اینگونه غذاها منجر به تشدید ورم بینی می شود.

 

 

دیگر مراقبت های بعد از جراحی بینی عبارتنداز:

  • به منظور کاهش هرچه سریع تر تورم و کبودی و جلوگیری از تشدید این عوارض، غذاهای فیبردار همچون ماهی، میگو، سبزی و میوه جات تازه مصرف کرده و تا حد ممکن از خوردن فست فودها و غذاهای پر نمک اجتناب نمایید. لازم به ذکر است که خوردن غذاهای پرفیبر از بروز یبوست در افراد نیز جلوگیری می نمایند.
  • به مدت 1 هفته استراحت نموده و انجام فعالیت های روزمره را به بعد از این مدت زمان موکول نمایید.
  • هنگام خواب زیر سر را با گذاشتن دو بالشت از سطح بدن بالاتر نگه داشته، طاقباز و به پشت بخوابید؛ احتمال تحت فشار قرار گرفتن و آسیب دیدن بینی در حالت خوابیدن به پهلو و شکم وجود دارد، لذا برای جلوگیری از غلت زدن ناخواسته، در اطراف خود چند بالشت قرار دهید.
  • استفاده از چسب بینی به مدت 2 هفته بر فرم گیری بهتر بینی و به مدت 2 تا 6 ماه بر ایجاد تسریع در روند تورم موثر است لذا در مدت زمان تعیین شده توسط پزشک، حتماً بر روی بینی خود چسب بزنید.

هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه داروها و آزمایشات و غیره تعیین می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات