اقدامات قبل از جراحی بینی

در پروسه جراحی بینی در خرم آباد ، هرگز نباید از اهمیت بالای اقدامات قبل از جراحی بینی غافل شد ، چرا که این پروسه تضمین کننده روند رینوپلاستی بوده و می تواند تاثیر بسیار زیادی بر نتیجه نهایی داشته باشد. قطعا با مراجعه به بهترین جراح بینی در لرستان ، دکتر آتوسا طهماسبی به شما عزیزان در جلسات مشاوره توصیه خواهد کرد تا برخی اقدامات را به خوبی رعایت کنید ، از جمله این اقدامات می توان به مواردی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم پرداخت.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی - دکتر آتوسا طهماسبی در خرم آباد

 

اقدامات قبل از جراحی بینی با دکتر آتوسا طهماسبی

مطمئن شوید که کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی هستید !

این در واقع اولین اقدامی است که باید قبل از جراحی بینی انجام دهید. برخی از افراد گمان می کنند اگر توانایی تقبل هزینه جراحی بینی که شامل دستمزد جراح، هزینه بیمارستان، عکسبرداری، داروها و آزمایش ها را داشته باشند مجاز به انجام این جراحی زیبایی خواهند بود در صورتی که به هیچ عنوان چنین نیست. برای جراحی کردن بینی باید دارای شرایط ذیل باشید:

بینی تان واقعاً ایراد داشته باشد !

ایراداتی که از بینی خود می گیرید باید واقعی باشند نه به دلیل وسواسی بودن یا عادت به ایرادگیری از اعضای بدن. چنانچه هنگام ایستادن در مقابل آینه به دلیل ایرادات ظاهری بینی احساس ناخوشایندی نسبت به خود داشته یا بارها از اطرافیان شنیده اید که بینی تان از لحاظ ظاهری دارای ایراد است می توانید برای جراحی بینی اقدام نمایید.

از نظر جسمی و روحی سالم باشید !

مهم ترین اصل حین جراحی بینی حفظ سلامت بیمار می باشد که مبتلا بودن فرد به بیماری های جسمی و روحی می تواند آن را به مخاطره بیاندازد. از همین رو در صورتی که به بیماری های مزمنی همچون لوپوس ابتلا دارید لازم است تا از جراحی بینی اجتناب کنید یا مشکلات خود را در اقدامات قبل از جراحی بینی در اختیار جراح بینی در لرستان قرار دهید در غیر اینصورت ممکن است عوارض جبران ناپذیری حین جراحی یا بعد از آن در شما بروز نماید. همچنین در صورت ابتلا به بیماری های روحی همچون لوپوس به هیچ عنوان با اهداف نادرستی همچون بهبود حال روحی تان اقدام به انجام این جراحی زیبایی نکنید زیرا ممکن است حال روحی تان به دلیل استرس های شایع قبل از جراحی وخیم تر شود.

در دوران بارداری و شیردهی قرار نداشته باشید !

خانم های باردار و شیرده نه تنها از جراحی بینی بلکه باید از هر جراحی دیگری که لزومی بر سریع تر انجام شدن آن وجود ندارد خودداری کنند. ماده بیهوشی مورد استفاده در جراحی ممکن است تاثیرات جبران ناپذیری بر روی نوزاد یا جنین بگذارد.

افرادی که به نوشیدنی های الکلی و دخانیات اعتیاد ندارند !

یکی از مواردی که افراد باید در انجام آن دقت زیادی کنند ، پرهیز از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و همچنین دخانیات به مدت 2 ماه در اقدامات قبل از جراحی بینی می باشد.

اشخاصی که از جراح بینی توقعات منطقی دارند !

افراد باید بدانند که نوع بینی در هر فرد متفاوت بوده و دارای ویژگی های منحصر به فردی است که امکان تحقق همه انتظارات بیمار را به جراح نمی دهد. از همین رو افراد باید از داشتن توقعات نامعقولی همچون جراحی بینی دقیقاً شبیه به یک عکس یا فرد خودداری کنند.

 

 

 

چه آزمایشاتی را باید زیبا جویان در اقدامات قبل از عمل بینی تهیه کنند ؟

بهتر است بدانید که تهیه آزمایشات و در اختیار قرار دادن آن ها به جراح رینوپلاستی ، در اقدامات قبل از جراحی بینی سلامتی شما را تضمین خواهد کرد ، که البته در صورت وجود هر گونه اختلال ، پروسه ی درمانی و مناسب نیز به کار گرفته خواهد شد تا جراحی بینی شما با اطمینان کامل انجام شود. در واقع با وجود اطلاعات کافی از زیبا جویان وضعیت و سلامت جسمی افراد تضمین شده و در صورت بروز هر گونه اختلالی جراح آگاهی لازم و کافی را جهت مقابله و کنترل آن خواهد داشت.

آزمایش خون : یکی از مهم ترین آزمایشات که تمامی زیبا جویان باید آن را در اقدامات قبل از جراحی بینی تهیه کنند ، آزمایش خون است که نشان دهنده سلامت افراد می باشد. این آزمایش جراح را در رابطه با ابتلای افراد به عفونت ، کمبود خون ، کمبود ویتامین و هر نوع مشکل دیگری اگاه می کند.

تست ptt : انجام این تست در اقدامات قبل از جراحی بینی در تشخیص قدرت و میزان توانایی لخته شدن خون افراد طی عمل زیبایی بینی کمک بسیار مهمی می کند.

سی تی اسکن : با تهیه عکس سی تی اسکن در اقدامات قبل از جراحی می توان برخی مشکلات موجود و مشکلات تنفسی از جمله انحراف بینی ، پولیپ و گرفتگی های موجود در ساختار داخلی بینی را تشخیص داد ، که در صورت نیاز جراح طی رینوپلاستی آن ها را درمان کند.

تست بارداری : در صورتی که بانوان مشکوک به بارداری باشند ، لازم است به منظور پیشگیری از وارد شدن هر گونه آسیب به جنین در اقدامات قبل از جراحی بینی تست بارداری را انجام دهند. با توجه به آن که وجود جنین هر گونه جراحی را برای مادر ممنوع می کند ، انجام این پروسه زیبایی با مثبت بودن تست بارداری به بعد از زایمان موکول خواهد شد.

 

اقدامات قبل از جراحی بینی

 

 انتخاب جراح بینی خوب در خرم آباد مهم ترین اقدام قبل از رینوپلاستی

  • در گوگل به دنبال یک جراح بینی باتجربه باشد.
  • انتخاب جراح بینی خوب در خرم آباد تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی زیبایی بینی دارد.
  • فرد برای انتخاب بهترین جراح بینی می تواند از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کند.
  • هر جراح بینی یک آلبوم از نمونه کارهای خود دارد، تقاضا کنید تا آن را به شما نشان دهد.
  • همچنین می توانید در اقدامات قبل از جراحی بینی در گالری تصاویر یا اینستاگرام نمونه کارهای دکتر آتوسا طهماسبی را مشاهده کنید.
  • جراحی بینی به دلیل اینکه یک جراحی اورژانسی نمی باشد، فرد زمان لازم برای انتخاب یک جراح بینی خوب و باتجربه را دارد.
  • پس از انتخاب جراح بینی برای مشاوره به او مراجعه کنید و انتظارات خود را از جراحی بینی به او بگویید تا راهنمایی خوبی به شما ارائه دهد.

بهتر است موارد زیر را شب قبل از رینوپلاستی رعایت کنید !

تهیه نسخه پزشک : پس از جراحی بینی شما با درد بسیار زیاد مواجه خواهید شد که بسیار شایع می باشد ، همچنین به منظور آغاز روند بهبودی برش ها و دیگر موارد موجود لازم است تا از دارو استفاده کنید ، به همین منظور جراح رینوپلاستی نسخه ای را قبل از جراحی و به هنگام رعایت اقدامات قبل از جراحی بینی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد ، آن ها را تهیه کرده و با خود به همراه داشته باشید.

تهیه مواد غذایی : با وجود درد و ضعف بسیار زیاد در سیستم ایمنی بدن ، زیبا جو پس از اتمام جراحی قادر به تهیه غذا نخواهد بود ، در واقع تهیه غذا در این بازه برای ان ها کمی دشوار خواهد بود. بنابراین بهتر است مقداری مواد غذایی مورد نیاز خود را در اقدامات قبل از جراحی بینی آماده کنید ، تا در دوره نقاهت به مقدار کافی استراحت کنید.

ناشتا باشید : حتما حدود 8 الی 12 ساعت قبل از جراحی بینی ناشتا باشید . شب قبل از جراحی از مصرف مواد غذایی چرب و پر نمک خودداری کنید و تنها یک وعده غذایی سبک میل کنید.

حمام کنید : در اقدامات قبل از جراحی بینی ، شب قبل از جراحی حمام کنید و کاملا  تمیز و مرتب برای عمل بینی حاظر شوید.

محصولات آرایشی : صورت خود را قبل از جراحی به خوبی پاکسازی کنید. صورتتان را به خوبی بشویید و از هیچ محصول آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.

آب بنوشید : یکی از موارد ضروری که تمامی زیبا جویان باید آن را رعایت کنند ، مصرف کافی آب است. در روز های پایانی رعایت اقدامات قبل از جراحی بینی روزانه هشت لیوان آب بنوشید تا علائم حالت تهوع در شما از بین برود و بدنتان هیدراته باقی بماند.

 

 

دیگر اقدامات قبل از جراحی بینی در خرم اباد

  • بانوان قبل از جراحی بینی آزمایش بارداری بدهد.
  • در روز جراحی بینی حتما یک الی دو نفر همراه خود داشته باشید.
  • مردان قبل از جراحی بینی بهتر است ریش و سبیل خود را بتراشند.
  • پیش از جراحی بینی در صورتی که لنز دارید آن را از چشم خود خارج کنید.
  • در صورتی که بیماری خاصی دارید یا دارو استفاده می کنید حتما جراح بینی را مطلع کنید.
  • بیمار دو هفته قبل از جراحی زیبایی بینی از خوردن داروهای رقیق کننده خون خودداری کند.
  • از بینی خود در تمامی جهات فتوگرافی تهیه کنید تا بتوانید نتیجه جراحی بنی را با قبل مقایسه کنید.
  • 8 ساعت قبل از جراحی بینی از خوردن و آشانیدن خودداری کنید و به صورت ناشتا برای عمل بینی مراجعه کنید.
  • بانوان بهتر است بدون آرایش برای جراحی مراجعه کنند و لاک خود را پاک کنند و حدالمقدور ناخن مصنوعی نداشته باشند.
  • آزمایشاتی که بهترین جراح بینی دکتر آتوسا طهماسبی در خرم آباد ، تجویز کرده است را پیش از عمل زیبایی بینی انجام دهید.
  • بیمار دو هفته قبل از جراحی بینی سیگار و قلیان مصرف نکند، چرا که نیکوتین باعث تنگ شدن رگ های خونی شده و اختلال در گردش خون ایجاد می کند.

مقابله با ترس از بیهوشی قبل از عمل بینی

یکی از اقدامات قبل از جراحی بینی رسیدن به شناخت کافی از جراحی بینی و مقابله با ترس از آن می باشد. ترس از بیهوشی و تیغ جراحی امری طبیعی در بین افراد می باشد. افراد زیادی که با این واهمه مواجه می شوند این گمان را دارند که پس از بیهوشی شاید به هوش نیایند و حس کردن درد در دوران بیهوشی می باشد. اما در واقع می توان گفت با پیشرفت تکنولوژی و علم در این زمینه بروز چنین حوادثی وجود نداشته و بنابراین جای هیچ نگرانی نیست. متخصصان ، جراح بینی ، پرسنل و کادر بیهوشی با تجربه بالا و دستگاه های پیشرفته پزشکی در اتاق جراحی ، برای ارزیابی و بررسی علائم حیاتی بیماران در زمان جراحی حضور دارند که این امر استرس و نگرانی بیماران را کاهش می دهد. امروزه بیماران زیادی بدون هیچ گونه عوارض جانبی به طور عمومی بیهوش می شوند. برای اطمینان از صحت مطالب گفته شده می توانید در جلسه مشاوره با پزشک خود صحبت کنید تا این ترس و نگرانی ها برطرف شوند. قطعا یک جراح متبحر در خرم آباد دکتر طهماسبی با حقایق و اطلاعات مربوط به این پروسه به کاهش استرس شما کمک بسزایی می کند.

اقدامات مهم صبح قبل از جراحی بینی با دکتر طهماسبی !

بهتر است در روز جراحی با حفظ آرامش خود و رعایت اقدامات قبل از جراحی بینی ، آمادگی کامل برای انجام عمل بینی داشته باشید. در این خصوص موارد زیر را در صبح روز جراحی رعایت کنید :

  •  جواب آزمایشات انجام شده را با خود به همراه داشته باشید.
  •  هر گونه اکسسوری مانند گوشواره ، ساعت ، گردن بند ، حلقه و غیره به همراه نداشته باشید.
  •  در روز جراحی یک لباس جلوباز راحت که آزاد باشد و تعویض آن مشکلی برای شما ایجاد نکند را با خود به همراه داشته باشید. زیرا در این زمان نیازی نیست آن را از بالای سرتان عبور دهید که به بینی تازه جراحی شده بخورد و به آن آسیبی وارد کند.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات