جراحی بینی نیمه فانتزی

امروزه جراحی بینی در خرم آباد یکی از رایج ترین فعالیت های زیبایی محسوب می شود ، اما شکل و فرم نهایی بینی همواره یکی از دغدغه های افراد متقاضی عمل بینی می باشد که دکتر آتوسا طهماسبی ، بهترین جراح بینی خرم آباد ، با صبر و حوصله متقاضیان را به خوبی در این رابطه راهنمایی می نمایند. انتخاب فرم نهایی بینی بسیار مهم است و چنانچه فرم اشتباهی انتخاب شود ممکن است تناسبات صورت را بهم بریزد. در این مطلب در رابطه با جراحی بینی نیمه فانتزی یکی از پرطرفدارترین مدل های جراحی صحبت خواهیم کرد.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی - دکتر آتوسا طهماسبی در خرم اباد

 

بینی های نیمه فانتزی چه ویژگی هایی دارند ؟

بینی با فرم نیمه عروسکی را می توان ترکیبی از دو مدل طبیعی و فانتزی دانست. چراکه مدل نوک بینی در این فرم به مقدار بسیار اندکی به سمت بالا می باشد به صورتی که اندکی از فرم طبیعی بیشتر بوده و از فرم فانتزی کم تر می باشد. اغلب در پروسه جراحی بینی نیمه عروسکی زاویه میان لب ها و بینی حدود 100 درجه خواهد بود. از دیگر ویژگی های این فرم از بینی می توان به قوس روی پل بینی نیز اشاره کرد. این قوس نیز در حد فاصله میان طبیعی و نیمه فانتزی قرار دارد. همانطور که در این مقاله به آن اشاره شده است این قوس در بینی های فانتزی بسیار زیاد بوده و در بینی های طبیعی بسیار کم است. جالب است بدانید که یک جراح بینی در لرستان با توجه به ان که فرم بینی به مقدار بسیاری کوچک می شود ، توجه به کیفیت عملکرد ی این اندام را هرگز فراموش نمی کند. به همین منظور به هنگام اعمال تغییرات علاوه بر خلق یک فرم از بینی ایده آل برای زیبا جویان ویژگی های فانکشنال را به گونه ای تحت کنترل قرار می دهد که یک بینی زیبا خلق می کند ، بدون آن که از کیفیت تنفس زیبا جویان کاسته شود.

نتیجه جراحی بینی در فرم های مختلف

بینی طبیعی : زاویه بین لب بالا و بینی در بینی های طبیعی حدود 90 تا 100 درجه می باشد ، بنابراین نوک بینی سربالا نیست و بینی دارای قوس چندانی نمی باشد.

بینی فانتزی : بینی های فانتزی دارای قوس زیبایی هستند و نوک بینی سربالا می باشد ، زاویه بین لب بالا و بینی در بینی های فانتزی بیشتر از بینی های طبیعی می باشد.

بینی نیمه فانتزی : این فرم از بینی ها پرطرفدار ترین نوع جراحی بینی نیمه فانتزی می باشند و ترکیبی از بینی طبیعی و فانتزی هستند. افرادی که نه خواستار بینی طبیعی هستند و نه می خواهند بینی فانتزی ای داشته باشند مناسب ترین کاندید برای این نوع جراحی می باشند. اغلب طرفداران بینی های فانتزی خانم ها هستند.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی - دکتر طهماسبی

 

عمل بینی نیمه عروسکی با دکتر طهماسبی

در جراحی بینی نیمه فانتزی در لرستان ، قوس کمی به روی پل بینی ایجاد می شود و بینی تقریبا از فرم طبیعی خود خارج می شود. به طور کلی بینی فانتزی علاوه بر حفظ طبیعی بودن بینی ، فرمی نزدیک به بینی نیمه فانتزی دارد. لازم به ذکر می باشد افرادی که دارای بینی های استخوانی می باشند، بهترین کاندید برای عمل بینی نیمه فانتزی می باشند.

انواع بینی مناسب برای رینوپلاستی نیمه فانتزی

میزان ضخامت پوست بینی عامل تعیین کننده نوع بینی می باشد. در واقع بینی هایی که ضخامت پوست کمتری دارند در دسته بینی های استخوانی و بینی هایی که از پوست ضخیم تری برخوردار هستند ، در دسته بینی های گوشتی قرار می گیرند. هر چه ضخامت پوست در بینی های استخوانی موجب شده تا این نوع بینی نتایج به مراتب بهتری از جراحی بینی نیمه فانتزی کسب کنند ، برای بینی های گوشتی ایجاد محدودیت کرده است. در واقع از آنجایی که پوست بینی گوشتی ضخیم است ، نمی توان آن ها را به صورت فانتزی یا نیمه فانتزی جراحی نمود ؛ چرا که فرم بینی و هنر دست جراح چندان قابل مشاهده نیست و تنها ممکن است نوک بینی کمی گرد به نظر برسد. اما افرادی که از بینی های استخوانی برخوردارند در صورت مراجعه به جراح بینی خوب در خرم آباد ، از انجام انواع عمل های طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی بهترین نتیجه را کسب خواهند کرد.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

 

روش های جراحی بینی نیمه فانتزی با دکتر آتوسا طهماسبی

در گذشته برای عمل زیبایی بینی برش ها از داخل سوراخ های بینی ایجاد می شدند و تغییرات محدودی در بینی ایجاد می شد که به این روش عمل بینی به روش بسته گفته می شود. اما یکی از بزرگ ترین عیوب این روش این بود که پس از گذشت چندین سال از جراحی ، بینی دچار افتادگی می شد. اما امروزه برای جلوگیری از این موضوع جراحی بینی نیمه فانتزی به صورت باز انجام می شود ، به طوریکه در کلوملا یا تیغه میان دو سوراخ بینی برش ایجاد شده و کلیه ایرادات ساده و پیچیده بینی برطرف خواهد شد. در رینوپلاستی بینی به روش باز احتمال بروز خطا بسیار اندک بوده وبه دلیل اشراف کامل جراح به استخوان بینی ، جراحی از این طریق انجام می شود.

مراقبت های بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی

  • در رژیم غذایی خود از غذا های نرم و میکس شده استفاده کنید.
  • تا دو ماه استفاده از عینک ممنوع می باشد. بنابراین بهتر است از لنز طبی استفاده کنید.
  • به صورت طاقباز بخوابید و از دو بالش کمک بگیرید که سر کاملا مماس به زمین نباشد و کمی بالا تر از پاها قرار بگیرد.
  • پس از عمل بینی نیمه فانتزی احتمال دارد بیمار با عوارضی همچون درد ، تورم ، کبودی و گلو درد مواجه شود که امری طبیعی بوده و اصلا جای نگرانی نیست.
  • شما می توانید برای کنترل درد خود دارو های تجویز شده توسط پزشک را به صورت مرتب استفاده نمایید. همچنین برای سرعت بخشیدن به روند کاهش تورم و کبودی صورت خود ، تا سه روز از کمپرس یخ استفاده کنید اما توجه داشته باشید که به بینی و قالبی که به روی آن قرار دارد فشاری وارد نشود. مصرف نوشیدنی های گرم نیز در بهبودی گلودرد موثر هستند.

 

کدام دسته از افراد تمایل بیشتری به جراحی بینی نیمه عروسکی دارند ؟

در میان اغلب زنان و مردان تنها عده ای تمایل دارند تا بینی آن ها به صورت نیمه فانتزی جراحی شود. چراکه مشخصه های این فرم از بینی بسیار سلیقه ای بوده و تمامی افراد خواهان آن نیستند. همچنین آن دسته از افراد که معیار های زیبایی و آناتومی صورتشان با این فرم همخوانی دارد ، کاندیدای مناسبی برای این فرم خواهند بود. البته بانوان با وجود داشتن چهره ای ظریف به طور کلی کاندیدای فوق العاده برای این فرم از بینی خواهند بود.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در خرم اباد کیست ؟

دکتر آتوسا طهماسبی یکی از بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی ، تجربه بسیاری در جراحی بینی نیمه فانتزی دارد و می تواند شما را در رسیدن به نتیجه مطلوب یاری کند.

هزینه عمل بینی نیمه فانتزی در خرم اباد

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی در لرستان به عوامل مختلفی بستگی دارد و پس از معاینه توسط پزشک مشخص خواهد شد.

چرا جراحی بینی نیمه فانتزی محبوب است ؟

فرم نیمه فانتزی از آنجایی که برخی از ویژگی های بینی طبیعی و برخی از ویژگی های بینی فانتزی را دارا می باشد ، برای افرادی که تمایل دارند بینی آن ها حالتی بین طبیعی و عروسکی داشته باشد ، بسیار مناسب است و می تواند انتظارات فرد را به خوبی برآورده نماید. در طی این نوع جراحی سایز و اندازه های بینی ، بیش از اندازه کوچک نمی شود و بینی کاملا در تناسب با صورت و سایر اجزای آن قرار دارد ، همچنین قوس ملایم و زیبایی از نمای نیم رخ وجود دارد که بینی را از حالت طبیعی خارج کرده ، اما از آنجایی که در زاویه مناسبی از لب ها قرار می گیرد ، فرم مصنوعی نیز ندارد اما به جذابیت های چهره کمک زیادی می کند. هر چند که فرم فانتزی و عروسکی برای آقایان مناسب نیست ، اما در مردانی که خواستار کوچک شدن بینی و یا ایجاد قوسی در نمای نیم رخ هستند ، انجام جراحی بینی نیمه فانتزی در خرم آباد ، امکان پذیر بوده و نتایج خوبی حاصل می شود.

 

 

جراحی بینی نیمه فانتزی بهتره یا طبیعی ؟

این موضوع تا حد زیادی به سلیقه و اهداف متقاضی عمل رینوپلاستی بستگی دارد. از طرف دیگر سن ، جنسیت و نوع بینی شما از دیگر عوامل مهمی هستند که در تعیین بهترین فرم و مدل برای صورت شما نقش دارند. برای مثال ممکن است فردی که بینی گوشتی دارد از عمل بینی طبیعی نتیجه بهتری را دریافت نماید ، این در حالی است که دختر جوانی با صورت استخوانی که اجزای صورت نیز کوچک و ظریف هستند ، از عمل بینی نیمه فانتزی ، نتیجه رضایت بخش تری را دریافت می کند. به همین دلیل است که در جلسه مشاوره در رابطه با اهداف و انتظارات شما از انجام این عمل رینوپلاستی نیمه فانتزی صحبت می شود و بعد از بررسی آناتومی چهره ، بهترین مدل بینی توسط جراح خوب در خرم اباد دکتر طهماسبی که مهارت و توانایی بالایی در این زمینه دارد ، پیشنهاد می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات