مراحل جراحی زیبایی بینی

مراحل جراحی زیبایی بینی

افرادی که قصد انجام جراحی بینی دارند بهتر است اطلاعاتی درباره مراحل جراحی زیبایی بینی به دست آورند تا با داشتن آگاهی و رعایت آن ها بتوانند بهترین نتیجه را از جراحی بینی به دست آورند، در این مقاله می خواهیم درباره مراحل جراحی زیبایی بینی توضیحاتی بدهیم.

 

 

کاندیدای مناسب جراحی بینی

یکی از مهم ترین مراحل جراحی بینی که افراد باید پیش از آن انجام دهند این است که ببینند آیا شرایط لازم برای جراحی بینی را دارند یا خیر و در صورت داشتن شرایط لازم برای انجام آن اقدام کنند. برخی از افراد گمان می کنند که اگر بینی شان ایراد داشته و هزینه لازم برای جراحی بینی را داشته باشند می توانند بینی خود را جراحی کنند در صورتی که واقعیت چیز دیگری است.

از جمله شرایطی که فرد باید برای جراحی بینی داشته باشد عبارتنداز:

به بیماری های مزمن ابتلا نداشته باشد:

داشتن سابقه ابتلا به بیماری های مزمن یا ابتلا به این بیماری ها در زمان مراجعه برای جراحی بینی ممکن است خطرآفرین باشد. لذا بهتر است در صورت ابتلا به بیماری هایی همچون لوپوس و بیماری های قلبی-عروقی از انجام جراحی زیبایی بینی خودداری کنید.

 

مراحل جراحی زیبایی بینی

 

خانم هایی که باردار نبوده و شیرده نیستند:

در برخی موارد شاهد تاثیر سو و مخرب مواد بیهوشی بر روی جنین و نوزاد بوده ایم به همین دلیل بهتر است خانم هایی که باردار هستند یا در دوران شیردهی قرار دارند از انجام جراحی زیبایی بینی که لازمه انجام آن بیهوشی عمومی فرد است اجتناب نمایند.

افرادی که به بیماری های روحی مبتلا نیستند:

بسیاری از افراد مبتلا به بیماری های روحی همچون افسردگی، با هدف ایجاد تغییر در ظاهر و در نتیجه عوض شدن روحیه شان برای انجام جراحی بینی اقدام می کنند که نه تنها روحیه شان بهتر نمی شود بلکه ممکن است وضعیت آن ها به دلیل استرس های شایع پیش از جراحی رو به وخامت رود.

افرادی که کمال طلب و ایده آل گرا نیستند:

این دسته از افراد از این جراحی زیبایی انتظار یک بینی بی نقص مطلق را دارند. انتظار بی نقص بودن نتیجه جراحی بینی بسیار غیرمنطقی می باشد زیرا بینی دارای ویژگی های بسیاری است که امکان مانور زیاد را از جراح می گیرد. به همین دلیل دکتر آتوسا طهماسبی به هیچ عنوان تضمین یک بینی بی نقص مطلق را به بیماران خود نمی دهد.

با این وجود جراحی بینی با از بین بردن ایرادات بینی تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی ظاهر داشته و با نتایج بسیار درخشانی همراه می باشد.

 

مراحل جراحی زیبایی بینی

 

اشخاصی که به دنبال شبیه سازی نیستند:

جراحی بینی همچون سفالگری یا خیاطی نبوده و بینی نیز گل رس و پارچه نیست که بتوان آن را به شکل دلخواه افراد در آورد. این عضو دارای ویژگی های ساختاری بسیاری است که برای هر فرد منحصر به فرد بوده و تنها در صورتی موجب زیبایی بیشتر خواهد شد که با اجزای صورت افراد بیشترین هماهنگی را داشته باشد. لذا از درخواست های غیرمعقولانه ای همچون جراحی بینی شبیه به یک عکس یا یک فرد دیگر خودداری نمایید.

مراحل قبل عمل بینی

  • از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی بینی انتخاب یک جراح بینی خوب و با تجربه می باشد، که می توانید برای انتخاب آن از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  • برای مشاوره به مطب جراح بینی مورد نظرتان بروید و با او مشاوره کنید.
  • نمونه کارهای بهترین جراح بینی را مشاهده نمایید تا از انتخاب خود مطمئن شوید.
  • آزمایشاتی را که جراح بینی برای تان تجویز کرده است انجام دهید.
  • پیش از جراحی زیبایی بینی از مصرف داروهای رقیق کننده خون همچون وارفارین و آسپرین خودداری نمایید.
  • دو هفته قبل از جراحی بینی الکل و دخانیات استفاده نکنید.

 

مراحل جراحی زیبایی بینی

 

مراحل روز جراحی بینی :

در روز جراحی بینی حتما یک همراه با خود داشته باشید، پس از اینکه بیمار به اتاق عمل منتقل شد توسط متخصص بیهوشی ، بیهوش می شود، سپس جراح پلاستیک بینی با یکی از روش های جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته با حفظ عملکرد بینی اقدام به رفع ایرادات ظاهری بینی می کند.

پس از اینکه جراح بینی ، تغییرات مورد نیاز را بر روی ظاهر بینی اعمال کرد بیمار به اتاق ریکاوری منتقل می شود، و پس از بهوش آمدن و بررسی سلامت بیمار او به بخش منتقل می شود.

 

 

مراحل بعد از جراحی بینی

  • بیمار بهتر است تا 4 ساعت بعد از جراحی بینی چیزی میل نکند، چرا که به دلیل وجود داروهای بیهوشی در بدن ممکن است دچار حالت تهوع شود.
  • پس از این مدت بیمار می تواند با نوشیدن یک آبمیوه تغذیه را آغاز کند.
  • داروهایی را که جراح بینی برای تان تجویز کرده است راس ساعت استفاده کنید.
  • از خوردن غذاهای سفت که نیاز به جویدن زیاد دارد پرهیز نمایید.
  • بعد از جراحی بینی تا دو هفته از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • از رفتن به مکان ها شلوغ که امکان برخورد ضربه با بینی وجود دارد پرهیز نمایید.
  • برای برداشتن گچ بینی حتماً به جراح بینی مراجعه کنید و تا مدتی زدن چسب بینی را به او بسپارید.

 

 

هزینه جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

هزینه جراحی زیبایی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه متخصص بیهوشی و هزینه های بیمارستان و غیره تعیین می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات