قیمت جراحی بینی

قیمت جراحی بینی

قیمت جراحی بینی از مهم ترین ملاک ها برای انتخاب جراح بینی می باشد، افرادی که می خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند به هر جراح بینی که هزینه کمتر می گوید، مراجعه نکنند و ابتدا درباره او تحقیق نمایند.

اطمینان و اعتماد به جراح بینی باعث می شود شما از نتیجه جراحی بینی رضایت داشته باشید، اگر فرد از نتیجه جراحی زیبایی بینی رضایت نداشته باشد باید برای جراحی بینی ترمیمی تا یک سال صبر کند و پس از بهبود زخم های ایجاد شده اقدام به برطرف نمودن ایرادات باقی مانده از جراحی بینی اولیه کند.

به این ترتیب هزینه جراحی بینی برای شما بیشتر می شود.

هزینه جراحی بینی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت جراحی بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی ، هزینه بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه آزمایشات و داروها ، هزینه ویزیت و جلسات معاینه و غیره تعیین می شود.

به این نکته توجه داشته باشید که نوع بینی بر روی قیمت جراحی بینی نیز تاثیر می گذارد.

 

قیمت جراحی بینی

 

آیا هزینه جراحی زیبایی بینی را بیمه پرداخت می کند؟

باید پاسخ داد خیر ، از آنجا که جراحی بینی یک عمل سلیقه ای می باشد به همین علت بیمه هزینه آن را نمی پردازد و بر عهده خود فرد است.

بیمه فقط زمانی هزینه جراحی بینی را می پردازد که با هدف درمانی انجام شده باشد نه زیبایی، مانند شکستگی بینی ، پولیپ بینی و غیره.

انواع بینی

جراحان بینی با توجه به استخوان بندی و ضخامت پوست بینی را به دو گروه بینی های گوشتی و بینی های استخوانی تقسیم کرده اند.

بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی گفته می شود که دارای پوست نازک و استخوان و غضروف محکم باشد، افرادی که دارای این نوع بینی هستند معمولا در جراحی بینی استخوانی مدل بینی فانتزی یا عروسکی ، مدل بینی نیمه فانتزی ، مدل بینی طبیعی و غیره را می توانند انتخاب کنند.

بینی گوشتی

بینی گوشتی به بینی گفته می شود که دارای پوست ضخیم و اسکلت ضعیف باشد این نوع بینی در اطراف سوراخ های بینی و نوک بینی دارای غدد چربی فراوان می باشد، بهترین جراح بینی به افرادی که دارای این نوع بینی هستند پیشنهاد می کنند در جراحی بینی گوشتی مدل بینی طبیعی را انتخاب کنند تا نتیجه مطلوب و ایده آلی به دست آورند.

دکتر آتوسا طهماسبی

جراح و متخصص گوش و حلق و بینی – پلاستیک بینی جراحی های سر و گردن

( جراحی بینی – جراح بینی – جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی )

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات