انجام جراحی شاخک بینی1
شاخک بینی چیست ؟
تیر ۱۴, ۱۳۹۶

علت عدم رضایت از عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی می تواند علت های خاصی داشته باشد و همچنین عدم رضایت از عمل زیبایی بینی نیز می تواند دلایل خاص خود را داشته باشد. از جمله این علت ها می تواند آسیب دیدگی ناشی از تصادفات رانندگی باشد و اینکه عارضه به دلیل بیماری خاصی به وجود آمده باشد. به هر حال عوارض بینی به هر دلیلی باشد نتیجه آن بهبود ظاهر و رفع ایرادات بینی می باشد.

نتیجه عمل زیبایی بینی برای همه ی افراد رضایت بخش نیست و ممکن است افرادی وجود داشته باشند که از نتیجه عمل خود راضی نباشند و به طور کلی ممکن است رضایت کامل از عمل زیبایی بینی حاصل نشود.

به طور کلی هر فردی که عمل بینی انجام می دهد ممکن است به دلیل عدم آگاهی درباره عمل بینی انتظار معجزه از عمل خود داشته باشد. این گونه افراد لازم قبل از جراحی رینوپلاستی جلسات متعدی با جراح خود مشاوره داشته باشند تا یک نگاه واقع بینانه نسبت به جراحی خود پیدا نمایند. زیرا عدم رضایت از عمل زیبایی بینی می تواند مشکلات زیادی را از نظر روانی برای فرد به وجود آورد.

در مشاوره هایی که انجام می شود پزشک باید در مورد نتیجه عمل زیبایی بینی صداقت کامل را داشته باشد تا پس از انجام عمل مشکلی به وجود نیاید.

بعضی از جراحان اقدام به نشان دادن تصویر کامپیوتری بیمار پس از عمل می کنند که این کار تا حدودی می تواند به بیمار برای انجام عمل زیبایی بینی کمک کند اما این نکته باید ذکر شود که نتیجه عمل صد در صد با نمونه کامپیوتری یکسان نیست و ممکن است کمی با عکس متفاوت باشد.

علت عدم رضایت از عمل زیبایی بینی

رضایت از عمل زیبایی بینی

علل عمل زیبایی بینی

به طور کلی عمل زیبایی بینی به علل زیادی انجام می شود که این علل می تواند موارد زیر باشد:

• برطرف نمودن مشکلات مادرزادی بینی
  • برداشتن پولیپ بینی و یا انحراف تیغه بینی
  • آسیب دیدگی های ناشی از تصادفات
  • کوتاه کرده بینی های قوزدار و کشیده و بلند
  • اصلاح نوک بینی و اصلاح فاصله آن تا لب بالا
  • کم کردن سایز بینی
  • اصلاح قوز بینی
  • باریک کردن نوک بینی
  • از بین بردن برآمدگی های موجود در ظاهر بینی
  • برطرف نمودن مشکلات ناشی از جراحی بینی اولیه

فردی که تصمیم دارد عمل زیبایی بینی انجام دهد باید از نظر عقلی و روانی در صحت کامل باشد و قبل از عمل نکاتی را رعایت نماید. این نکات می تواند شامل تغذیه مناسب، خواب کافی، قطع مصرف بعضی از داروها مانند مسکن ها و داروهایی که موجی رقیق شدن خون می شود و همچنین ترک مصرف دخانیات باشد.

دکتر آتوسا طهماسبی یکی از بهترین متخصصان گوش و حلق و بینی و همچنین عمل زیبایی بینی می باشد. به افرادی که قصد انجام عمل زیبایی بینی دارند باید دقت داشته باشند که جراح بینی خود را هوشمندانه انتخاب نمایند.