جراح بینی در لرستان

جراح بینی در لرستان می تواند با تجربه و مهارت چند ساله خود تمامی ایرادات بینی افراد را به ساده ترین شکل ممکن تغییر دهد. به طور معمول تمامی افراد که به دنبال بهبود وضعیت ظاهری بینی هستند ، ابتدا بایستی به دنبال دکتر خوب جراحی بینی در خرم آباد باشند ، که بتواند تمامی انتظارات شما را از نتیجه نهایی برآورده کند. دکتر آتوسا طهماسبی بهترین جراح بینی متن زیر را آماده کرده است ، تا شما عزیزان بتوانید به درستی روند انتخاب را پیش ببرید و از عمل بینی تجربه ای بی نظیر داشته باشید.

 

جراح بینی در لرستان - دکتر آتوسا طهماسبی

چگونگی انتخاب جراح رینوپلاستی در خرم آباد

انتخاب جراح بینی برای افرادی که قصد عمل جراحی زیبایی بینی را دارند بسیار حائز اهمیت می باشد به همین منظور در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم.

  1. برای اطمینان از انتخاب خود نمونه کارهای جراح بینی مورد نظر را مشاهده نمایید.
  2. در جلسه مشاوره تمامی انتظارات خود را به جراح بینی مورد نظر بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
  3. برای انتخاب یک جراح بینی خوب می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
  4. پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها بروید.
  5. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر آتوسا طهماسبی می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.
  6. از آن جا که جراحی زیبایی بینی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود پس فرد زمان کافی برای انتخاب بهترین جراح بینی در لرستان یا سایر شهرها را دارد.

عمل زیبایی بینی تحت نظر دکتر طهماسبی در خرم آباد

بهترین جراح بینی برای آقایان چه چه کسی است ؟

به طور کلی باید بدانید که پروسه رینوپلاستی در خانم ها و آقایان تنها با دو روش باز یا بسته انجام خواهد شد ، که انتخاب هر یک از این روش ها تنها با جراح بینی در لرستان بوده و زیبا جو نمی تواند در انتخاب آن نقش داشته باشد. اما چه کسی بهترین جراح بینی برای آقایان است ؟ ساختار بینی اغلب آقایان بسیار بزرگ ، دارای استخوان و پوستی ضخیم می باشد ، در نتیجه اعمال هر گونه تغییرات در ساختار بینی باید به گونه ای باشد تا سبب نارضایتی آقایان نشود و فرمی فانتزی نداشته باشد. در نتیجه یک جراح بینی خوب در این مواقع در ابتدا هر نوع عارضه تنفسی را بهبود می بخشد ، سپس فرم بینی آقایان را با توجه به فاکتور های زیبا شناختی و اندازه دیگر اجزا صورت تغییر می دهد. البته ممکن است برخی از آقایان کاندیدای جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی باشند ، که در جلسات مشاوره بهترین فرم بینی و متناسب با چهره آن ها انتخاب خواهد شد.

عدم انتخاب جراح بینی خوب ، چه عواقبی را به همراه خواهد داشت ؟

  • خطرات همراه با بیهوشی طی رینوپلاستی
  • غیر طبیعی بودن فرم بینی زیبا جویان
  • تغییر رنگ پوست بینی و اطراف آن
  • ابتلای افراد به عفونت در دوره نقاهت
  • باقی ماند محل برش خورده و بخیه ها
  • ایجاد یک شکل نامطلوب بر روی ساختار بینی
  • افزایش نیاز زیبا جویان به جراحی بینی ترمیمی
  • بروز سوراخ در دیواره جدا کننده سوراخ های بینی
  • عدم تنفس آسان زیبا جویان و بروز مشکلات تنفسی
  • عدم تنفس درست و کمک گرفتن زیبا جویان از دهان به هنگام تنفس

اهمیت انتخاب جراح بینی چیست ؟

اگر افراد جراح بینی در لرستان خود را به درستی انتخاب نکنند ممکن است از نتیجه جراحی بینی به دلایل مختلف مانند رفع نشدن کامل قوز بینی ، بیش از اندازه کوچک و سربالا شدن بینی و غیره رضایت نداشته باشند که در این صورت باید تا یکسال صبر کنند تا برش های ایجاد شده در جراحی بینی اولیه بهبود یابد و بعد از آن برای جراحی بینی ترمیمی مراجعه کنند.

جراحی بینی در لرستان با دکتر طهماسبی

پس از اینکه جراح بینی در لرستان خود را انتخاب کردید بهتر است اطلاعاتی درباره جراحی بینی داشته باشید.

جراحی زیبایی بینی بر روی دو نوع بینی گوشتی و بینی استخوانی انجام می شود. بینی استخوانی به بینی گفته می شود که پوست نازک و اسکلت محکم داشته باشد، کسانی که دارای این نوع بینی هستند می توانند در جراحی بینی استخوانی مدل بینی فانتزی ، طبیعی و غیره را انتخاب کنند و نتیجه مطلوبی را به دست آورند. بینی گوشتی به بینی گفته می شود که پوست ضخیم و اسکلت ضعیف داشته باشد، معمولا بهترین جراح بینی به افرادی که دارای این نوع بینی هستند توصیه می کند برای به دست آوردن نتیجه ایده آل از جراحی بینی گوشتی مدل بینی طبیعی را انتخاب کند.

صداقت کلام جراح بینی خوب نشان دهنده چیست ؟

جراح بینی در لرستان با تجربه ، با وجود صداقت کلامی که دارد ، روند رینوپلاستی را به طور کامل در اختیار زیبا جو قرار می دهد تا در راستای دست یابی به نتیجه ای فوق العاده اقدامی موثر را انجام دهد و از انجام هر گونه اقدام غیر واقع بینانه خودداری کند. این دسته از جراحان اولویت اول خود را سلامتی بیمار قرار می دهند و هدف آن ها تنها دریافت پول از زیبا جو نمی باشد . بلکه تمامی تمرکز خود را بر روی تنفس و فرم ایده آل بینی با صورت می گذارند.

ضرورت انتخاب بهترین جراح برای بینی های فانتزی چیست ؟

پروسه رینوپلاستی شامل اعمال تغییرات در ساختار استخوانی و همچنین بافت بینی می باشد. در نتیجه لازم است تا این تغییرات توسط یک فرد حاذق و با تجربه انجام شوند. روند جراحی دارای پیچیدگی های مختص به خود بوده که در فرم بینی های فانتزی یا عروسکی دو چندان می شود. چراکه جراح برای اعمال تغییرات با ظرافت بسیار بالا همراه با قوس بسیار زیاد و باریک شدن استخوان و کوچک کردن ساختار کلی بینی  و غیره باید اصلاحاتی را انجام دهد که در فرم بینی های نیمه فانتزی و طبیعی این موارد به کار گرفته نمی شود و در صورت اعمال آن ها بسیار جزئی و نچرال خواهند بود. توجه داشته باشید که این روش برای تمامی افراد با هر نوع بینی نتایج خوب و مطلوبی را به همراه ندارد ، همچنین هر پزشکی نمی تواند این فرم از بینی را برای زیبا جو خلق کند. تنها یک جراح بینی در لرستان باتجربه می تواند بدون آن که افراد دچار مشکلات تنفسی شوند فرم عروسکی را برای آن ها خلق کند.

نکته : لازم به ذکر بوده که این فرم از بینی دارای خطرات احتمالی بسیار زیاد می باشد ، ممکن است در جلسات مشاوره پزشک توصیه کند که شما عزیزان کاندیدای مناسبی برای این فرم از بینی ها نیستید ، در این مواقع بهتر است به توصیه های پزشک گوش دهید تا نتیجه عمل بینی در شما عزیزان خوش آیند باشد ، در غیر این صورت ممکن است با مشکلات تنفسی و عدم هماهنگی هارمونی در چهره خود مواجه شوید که امری غیر قابل بازکشت و غیر قابل ترمیم می باشد. در نتیجه تصمیم نهایی خود را برای انتخاب فرم بینی با توجه به توصیه جراح رینوپلاستی در نظر بگیرید و یک نگاه واقع بینانه داشته باشید.

👃🏻 توضیحات جراح بینی خرم آباد دکتر آتوسا طهماسبی در رابطه با جراحی بینی ترمیمی

 

انواع روش های جراحی زیبایی بینی با دکتر آتوسا طهماسبی

برای انجام جراحی بینی جراح بینی در لرستان ، با توجه به مهارت خود یکی از روش های جراحی بینی باز یا جراحی بینی بسته را انتخاب می کند. در جراحی بینی به روش باز جراح بینی یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می نماید. اما در جراحی بینی به روش بسته هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود.

برای انجام جراحی بینی ترمیمی به یک جراح بینی ماهر مراجعه کنید !

یکی از اصلی ترین نیاز های افراد به جراحی بینی ترمیمی عدم مراجعه به یک جراح با تجربه و ماهر طی رینوپلاستی اولیه می باشد. چراکه جراح بینی اولیه با عدم وجود مهارت و تجربه کافی نمی تواند مشکلات موجود را به خوبی بر طرف کند و با اعمال تغییرات بیش از حد حتی ممکن است سبب بروز اختلالات تنفس در افراد شود. اگر شما عزیزان به جراح بینی در لرستان خوب و ماهر مراجعه کردید ، بی شک به نتایج عالی از رینوپلاستی دست پیدا خواهید کرد. به هر حال برای جراحی بینی ثانویه نیز باید دقت و توجه کافی به انتخاب جراح داشته باشید ، زیرا این پروسه زیبایی و درمانی به نسبت عمل بینی اولیه بسیار پیچیده و دشوار تر بوده و باید جراح و مهارت کافی را داشته باشد در غیر این صورت اختلالات پیش آمده ممکن است دیگر قابل درمان نباشد. بنابراین برای آن که به نتیجه خوب دست پیدا کنید ، نمونه کار های جراح را بررسی کنید و از اطرافیان خود پرس و جو کنید ، دیگر بدون کسب اطمینان از مهارت پزشک برای پروسه جراحی بینی مراجعه نکنید.

 

جراحی بینی در لرستان - دکتر آتوسا طهماسبی

 

چک لیست انتخاب جراح بینی باید شامل چه مواردی باشد ؟

در مواقعی که شما زیبا جویان عزیز تصمیم به جراحی بینی خود گرفته اید ، در ابتدا لازم است تا لیستی از بهترین جراحان بینی مد نظر خود ، بخصوص در شهر محل سکونت شما با توجه به جست و جو در شبکه های اجتماعی و اینترنت و همچنین تجربه دوستان و آشنایان شما تهیه کنید. در ادامه و پس از بررسی کامل چک بهترین و مناسب ترین جراح بینی در لرستان را انتخاب کنید. مهم ترین مواردی که لازم است به آن ها توجه کافی داشته باشید ، در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  1. مشاوره صادقانه
  2. تجربه و سابقه کاریی بالا
  3. وقت گذاشتن برای بیمار
  4. توانایی جلب اعتماد زیبا جو
  5. پاسخگویی به تمامی سوالات بیماران
  6. بررسی مدارک و گواهینامه پزشکی
  7. استفاده از فناوری و ابزارهای پیشرفته و به روز
  8. داشتن یک تیم بیهوشی مجرب و اتاق عمل با تجهیزات کامل
  9. دارا بودن مجوز و تائیدیه از هیئت مدیره و سازمان نظام پزشکی
  10. بهرمندی از تکنیک های بسیار مدرن جراحی رینوپلاستی و دارا بودن گواهی نامه های تخصصی
👃🏻 قبل و بعد جراحی زیبایی بینی با دکتر آتوسا طهماسبی در خرم آباد

مواردی که باید در انتخاب جراح بینی خود در نظر داشته باشید !

گواهی پزشکی : یک گواهی پزشکی معتبر ، نشان دهنده دوره های آموزشی و تحصیلی جراح بینی در لرستان بوده که به منظور کسب مهارت و موفقیت های ایشان در زمینه جراحی های زیبایی می باشد.

تخصص : برخی از پزشکان دارای مهارت بسیار بالایی تنها در یک زمینه از جراحی های زیبایی می باشند ، که این موضوع سبب افزایش میزان مهارت و تجربه بالای جراح می شود و تصمیم گیری شما عزیزان را در راستای انتخاب چنین جراحی راحت می کند.

بورد تخصصی : این مورد میزان موفقیت دوره رزیدنسی و ست های ویژه پزشک جهت دریافت تخصص در حرفه ی خود می باشد.

👃🏻 قبل و بعد جراحی زیبایی بینی تحت نظر دکتر طهماسبی

جراح بینی گوشتی در خرم آباد

متداول ترین نوع بینی انسان ها ، دماغ های گوشتی می باشد. با توجه به ویژگی های این بینی ها خواهید دید که جراحی این نوع دماغ ها سخت تر از نوع استخوانی بوده است. به همین جهت نیاز به جراح خوب بینی از تجربه و تبحر بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه بینی های گوشتی دارای استخوان های سست ، ضعیف و ضخامت پوست بالا هستند ، بیشتر ساختار آن ها از چربی تشکیل شده است. نیاز به جراح بینی مجرب و متبحر با تشخیص فرمی جذاب و همچنین پیوندی مناسب و درست ، برای بینی فرد خلق می کند. یک جراح بینی در لرستان در زمینه بینی های گوشتی می داند که این بینی ها قابل دستکاری بسیار زیاد نیستند. در صورتی که از گرافت گذاری یا پیوند غضروف استفاده شود باید به گونه ای پروسیجر انجام شود که در آینده به غضروف پیوندی یا گرافت احتیاجی نداشته باشد. از طرفی یک جراح بینی حاذق می داند که عمل بینی به فرم فانتزی و نیمه فانتزی به جهت نیاز به تغییرات بسیار بالا ، گزینه ای مناسب برای این عضو گوشتی نیست. از این رو پزشک در جلسه مشاوره سعی در متقاعد کردن متقاضی در جراحی به فرم طبیعی بینی دارد تا برای جراحی زیبایی داوطلب را با فرم استاندارد آماده کند. پس از تعیین فرم نهایی نیز رینوپلاستی با کیفیت بالایی انجام می شود تا بعد از پایان فرایند ، کسی متوجه رینوپلاستی بیمار نشود. یک دکتر عمل بینی گوشتی مجرب و خوب به طور حتم با داشتن نمونه کارهای با تعداد و کیفیت بالا می تواند نتایج تاثیرپذیری از این پروسیجر را در اختیار داوطلبان قرار دهد. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که در انتخاب جراح بینی دقت کافی را داشته باشید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات