جراحی بینی فانتزی در خرم آباد

جراحی بینی فانتزی در خرم آباد یکی از انواع مدل های بینی می باشد که امروزه بسیار مورد استقبال بانوان و برخی آقایان قرار گرفته است .این سبک از جراحی بینی در خرم آباد بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای بینی استخوانی هستند. با این حال ممکن است برخی از داوطلبینی که داری بینی گوشتی هستند نیز خواستار این فرم بینی باشند. اما آیا عمل بینی به فرم فانتزی برای همه افراد مناسب است ؟ برای یافتن پاسخ این پرسش تا انتهای این مطب از دکتر آتوسا طهماسبی ، بهترین جراح بینی خرم آباد همراه باشید.

جراحی بینی فانتزی در خرم اباد - دکتر آتوسا طهماسبی

جراحی بینی نیمه فانتزی با دکتر آتوسا طهماسبی

جراحی بینی فانتزی در خرم آباد به بینی گفته می شود که قوس آن کمتر از بینی فانتزی و بیشتر از بینی طبیعی باشد. این نوع مدل بینی دارای تیغه بسیار نازکی می باشد. سوراخ های بینی کوچک بوده و نوک بینی سربالا و قوس متناسبی دارد.

نحوه جراحی بینی فانتزی با بهترین جراح بینی خرم اباد

فرد پس از انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی در خرم آباد و انجام اقدامات قبل از جراحی زیبایی بینی برای انجام رینوپلاستی در روز تعیین شده به بیمارستان یا کلینیک مراجعه می کند. جراح بینی در لرستان خوب دکتر طهماسبی برای انجام جراحی یک برش کوچک بر روی بینی ایجاد کرده و پس از جدا کردن پوست از روی بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند.

تفاوت جراحی بینی طبیعی و بینی فانتزی چیست ؟

یکی از مهم ترین تفاوت های جراحی بینی فانتزی در خرم آباد و بینی طبیعی در زاویه بین نوک بینی و لب می باشد که در بینی های فانتزی حدود 105 درجه و در بینی های طبیعی حدود 90 درجه می باشد.

 

جراحی بینی فانتزی - دکتر طهماسبی

 

انواع روش های جراحی بینی فانتزی

برای انجام جراحی بینی فانتزی در خرم آباد دو روش وجود دارد که عبارتند از عمل بینی به روش باز و به روش بسته .

  • جراحی بینی به روش باز

در این روش رینوپلاستی بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی خرم آباد ، یک برش کوچک بر روی کلوملا ایجاد می کند و پس از جدا کردن پوست از اسکلت بینی تغییرات مورد نیاز را بر روی بینی اعمال می کند. بهتر است بدانید احتمال بروز غیر قرینگی در این روش بسیار کم می باشد و جراح دید مستقیم برای اعمال تغییرات بر روی بینی دارد.

  • جراحی بینی به روش بسته

در این روش عمل بینی هیچ برشی بر روی کلوملا ایجاد نمی شود و تمامی برش ها در داخل بینی زده می شود. مدت زمان عمل زیبایی بینی با این روش حدود 15 دقیقه کمتر می باشد و میزان تورم و کبودی بعد از انجام جراحی با این روش کمتر است. به کسانی که برای جراحی بینی فانتزی در خرم آباد مراجعه می کنند توصیه می کنیم انتخاب روش جراحی را بر عهده خود پزشک بگذارند تا او با توجه به مهارت و تجربه خود بهترین روش را انتخاب کند و شما نتیجه ایده آلی را به دست آورید.

 

جراحی بینی فانتزی - دکتر طهماسبی

راینوپلاستی عروسکی فانتزی

جراحی بینی فانتزی در خرم آباد ، در بین مردم با نام بینی عروسکی نیز رواج یافته است بنابراین آن ها با یکدیگر تفاوتی ندارند.

مدل بینی فانتزی طبیعی

یکی از مدل های جراحی زیبایی بینی ، جراحی بینی فانتزی در خرم آباد می باشد ، این نوع بینی ، در بین بینی های فانتزی و طبیعی قرار می گیرد زیرا ویژگی های هر دو آن ها را دارد. جراح در حین انجام عمل بینی ، تلاش می کند علاوه بر حفظ ظاهر طبیعی بینی بر روی آن کمی قوس ایجاد کرده و نوک آن را نیز کمی سربالا کند.

عمل بینی فانتزی استخوانی

با توجه به ویژگی بینی های استخوانی که در این مقاله ذکر شده است ، این نوع از بینی ها از انجام جراحی زیبایی بینی بهترین نتیجه را دریافت می کنند چرا که می توان بر روی آن ها تغییرات گسترده ای را اعمال کرد. پوست برخی از بینی های استخوانی ، بیش از حد نازک می باشد در این مواقع دکتر عمل بینی ، با مشکل رو به رو می شود ، چرا که پوست نازک بینی تمامی ایرادات جزئی بینی را نشان می دهد از این رو جراح زیبایی بینی ، باید در حین جراحی بینی فانتزی در خرم آباد بسیار دقت کرده و جراحی زیبایی این نوع از بینی ها را با ظرافت انجام دهد.

 

جراحی بینی فانتزی - دکتر طهماسبی

کاندیدای مناسب جراحی بینی فانتزی در خرم اباد

هدف از انجام جراحی زیبایی بینی ، رفع ایراداتی است که ظاهر بینی را تحت تاثیر قرار داده و به همین دلیل موجب نازیبایی چهره فرد شده است. بنابراین بینی را باید به نحوی جراحی کرد که علاوه بر نداشتن مشکلات ظاهری مانند قوز با صورت فرد در تناسب باشد ، تنها در این صورت است که موجب زیبایی بیشتر افراد خواهد شد. به همین دلیل افراد باید برای تعیین فرم بینی شان ویژگی های صورت و نوع بینی را در نظر گرفته و به توصیه های دکتر آتوسا طهماسبی در این خصوص دقت کنند ، زیرا جراحان بینی مجرب و متبحر به دلیل داشتن قدرت تصور بسیار بالا ، آشنایی با اصول ریاضی و علم زیبایی شناسی بهتر می دانند که کدام نوع بینی برای افراد مناسب می باشد. به طور کلی می توان گفت که افراد زیر کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی فانتزی در خرم اباد با دکتر طهماسبی هستند :

افرادی با بینی استخوانی 

برای انجام جراحی بینی فانتزی در خرم آباد لازم است بینی استخوان های قوی و مستحکمی داشته باشد تا بتون تغییراتی مانند قوس زیاد و سر بالا کردن را در آن ایجاد نمود. همچنین بینی باید از پوست نازکی تشکیل شده باشد تا تغییرات و ظریف کاری های ایجاد شده در غضروف ها را به خوبی نشان دهد ، به همین دلیل افراد با بینی هاش گوشتی کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی فانتزی نیستند و بهتر است تا این افراد بینی خود را به فرم طبیعی جراحی نمایند.

افرادی با صورت های ظریف

ممکن است با افرادی مواجه شده باشید که اجزای صورت آن ها به طور مفرد دارای ایراد و اشکال بوده ولی به طور کلی بسیار جذاب و گیرا می باشند ، دلیل زیبایی آن ها این است که اجزای صورت آن ها در کنار هم دارای تعادل و تناسب می باشد. بنابراین شما نیز باید بینی خود را به گونه ای جراحی کنید که با دیگر اجزای صورت تان در تناسب باشد. برخی از افرادی که دارای صورت هایی با اجزای بزرگ هستند در هنگام مراجعه به جراح و متخصص گوش و حلق و بینی از او می خواهند که بینی شان را به فرم فانتزی جراحی کند بدون اینکه به ویژگی های صورت خود دقت کنند ، اینگونه افراد باید بدانند که بینی متناسب با اجزای صورت آن ها بینی طبیعی بوده و بینی فانتزی برای افرادی با صورت های کوچک و اجزای ظریف مناسب تر است.

افرادی که مایل به مشخص بودن نتیجه جراحی بینی هستند

افراد توقعات متفاوتی از جراحی بینی فانتزی در خرم آباد دارند ، به گونه ای که برخی از آن ها تمایل دارند نتیجه رینوپلاستی بینی در صورت شان کاملاً مشهود باشد و برخی دیگر هیچ تمایلی به این موضوع ندارند تا حدی که دوست ندارند هیچ کسی بداند آن ها جراحی انجام داده اند. بدیهی است که جراحی بینی فانتزی به هیچ عنوان به دسته دوم پیشنهاد نمی شود.

خانم ها

بینی فانتزی همانگونه که از نام آن پیداست بسیار ظریف است و به همین دلیل برای خانم ها بسیار مناسب تر از آقایان می باشد.

 

جراحی بنیی فانتزی - دکتر طهماسبی

 

چرا باید در انتخاب جراح بینی فانتزی دقت کرد ؟

افراد برای انجام جراحی بینی فانتزی در خرم آباد هزینه تقریباً زیادی را صرف می کنند و به ازای آن می خواهند که مشکلات بینی شان به طور کامل برطرف شده و زیباتر از گذشته شوند. به همین دلیل باید جراح بینی را انتخاب کنند که یک عمل زیبایی بینی ایمن و بدون عوارض را برای آن ها انجام داده و قادر باشد بهترین نتایج را از آن رقم بزند. اگر پزشک از تبحر و تجربه کافی برخوردار نباشد این امکان وجود دارد که عوارض جبران ناپذیری برای بیمار به وجود آمده یا نتیجه به دست آمده از جراحی مورد رضایت او واقع نشود ، به همین دلیل افراد باید برای انتخاب جراح دقت بسیار زیادی صرف کنند.

ویژگی های جراح بینی خوب برای عمل بینی فانتزی در لرستان

یک جراحی بینی خوب ویژگی های زیر را دارد:

  • تمرکز او در هنگام جراحی رینوپلاستی بر حفظ سلامت بیمار و عملکرد تنفسی او می باشد و فقط به منافع مالی خود نمی اندیشد.
  • برای اینکه بهترین فرم بینی را برای فرد برگزیند از زوایای مختلف بینی و صورت فرد عکسبرداری می کند.
  • به دلیل داشتن قدرت تصور بالا ، قادر است فرم بینی ایده آل را برای بیمار در نظر بگیرد.
  • برای اینکه جراحی بینی فانتزی در خرم آباد از ایمنی کافی برخوردار باشد و احتمال بروز مشکل در حین آن به حداقل برسد سوابق بیماری فرد را به دقت مورد بررسی قرار داده و آزمایشات لازم را برای وی تجویز می کند.
  • با برخورد خوبی که دارد موجب کاهش استرس بیمار می شود.
  • توصیه هایی که فرد باید قبل و بعد از عمل بینی فانتزی رعایت کند را به طور کامل به او شرح می دهد.
  • عمل زیبایی بینی را تحت هر شرایطی انجام نداده و از انجام عمل برای بیمارانی که شرایط روحی و جسمی لازم برای جراحی بینی فانتزی را نداشته و از عمل بینی توقعات نامعقول داشته باشند ، امتناع می کند.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی در خرم اباد

  • درست کردن یک لیست از اسامی جراحان بینی خوبی که در منطقه تان قرار دارد در انتخاب جراحی بینی فانتزی در خرم آباد بسیار کمک کننده می باشد ، این لیست را با جست و جو در گوگل و شبکه های اجتماعی و پرس و جو از افرادی که پیش از شما جراحی انجام داده اند و از نتیجه آن رضایت دارند درست کنید.
  • سوابق و تحصیلات جراحانی که نام آن ها در لیست وجود دارد را مورد بررسی قرار دهید.
  • به مطب جراحان بینی بروید و در رابطه با انتظاراتی که از عمل زیبایی بینی دارید با آن ها به گفتگو بنشینید ، با این کار می توانید صبوری جراح را مورد سنجش قرار دهید.
  • حتماً با بیماران قبلی در رابطه با میزان رضایتی که از جراح زیبایی بینی دارند صحبت کنید.
  • هر پزشک از نمونه کارهای خود یک آلبوم دارد ، در هنگام مراجعه به مطب از او بخواهید تا آلبوم نمونه کارهایش را به شما نشان دهد.
  • برای مشاهده نمونه کارهای ایشان ، علاوه بر مشاهده آلبوم می توانید به صفحه رسمی اینستاگرام پزشک یا بخش گالری تصاویر وب سایت او مراجعه کنید.

 

عمل بینی فانتزی - دکتر طهماسبی

اقدامات قبل از جراحی بینی فانتزی

  • اولین مسئله ای که بیماران در رابطه با مل زیبایی بینی با آن مواجه می شوند و آن ها را بسیار سردرگم می کند انتخاب متخصص گوش و حلق و بینی می باشد همانطور که می دانید این مقوله بسیار مهمی است و بیماران باید در این باره بسیار دقت کنند.
  • افرادی که قصد انجام جراحی بینی فانتزی در خرم آباد را دارند باید از مدتی قبل از شروع آن از مصرف سیگار و قلیان خودداری کنند ، توصیه می شود در این مدت در معرض دود این موارد نیز قرار نگیرند.
  • مصرف نوشیدنی های حاوی الکل ، قبل از عمل زیبایی بینی باعث ایجاد اختلال در حین عمل بینی می شود از این رو بهتر است بیمارانی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارند تا مدتی از مصرف الکل خودداری کنند.
  • افرادی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی گرفته اند باید از مدتی قبل از شروع آن از مصرف انواع داروهای شیمیایی و گیاهی که سبب انعقاد خون می شوند خودداری کنند ، برخی از داروهای شیمیایی که این خاصیت را دارند عبارت اند از : آسپرین ، ژلوفن ، بروفن و غیره.
  • افرادی که به منظور انجام جراحی زیبایی بینی به بیمارستان یا کلینیک مراجعه می کنند باید ناشتا باشند از این رو آن ها باید از 8 ساعت قبل از خوردن و آشامیدن خودداری کنند.

آیا شما کاندیدای مناسبی برای رینوپلاستی عروسکی خواهید بود ؟

افرادی که تمایل به جراحی بینی فانتزی در خرم آباد را دارند ، باید به این نکته توجه کنند ، ممکن است بینی فانتزی یا عروسکی برای چهره و مدل بینی آن ها مناسب نباشد و در نهایت نتیجه خوبی از این پروسه را دریافت نکنند. در واقع برای انجام این پروسه زیبایی باید ملاک های گوناگونی در نظر گرفته و بررسی شود ، برای مثال باید مطمئن شوید که بینی شما از نوع گوشتی نبوده و ساختار آن استخوانی است ، اما گاهی اوقات بینی های استخوانی هم کاندیدای مناسبی نخواهند بود ، زیرا بر خلاف وجود ساختار مقاوم ممکن است دیگر اجزا صورت ساختاری کوچک و ظریف نداشته باشند که در نتیجه نهایی و زیبایی چهره افراد نتیجه ای منفی دارد.  به همین منظور ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که اگر خواستار جراحی بینی فانتزی هستید ، این موضوع را در جلسات ابتدایی با جراح بینی خوب در خرم آباد دکتر طهماسبی مطرح کنید ، پزشک شما بر اساس تجربه و تخصصی که دارد بعد از انجام تمامی معاینات لازم مشخص می کند که آیا انجام این جراحی برای شما مناسب است یا خیر

مراقبت های بعد از عمل بینی فانتزی به شرح ذیل می باشد

  • بیمار پس از رینوپلاستی فانتزی بهتر است تا 4 ساعت از خوردن و آشامیدن اجتناب کند.
  • فرد بهتر است مراقب باشد تا گچ بینی خیس نشود.
  • تا دو هفته بعد از جراحی بینی فانتزی در خرم آباد از مصرف الکل و استعمال دخانیات خودداری کند.
  • تا دو هفته بعد از عمل بینی از مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کند.
  • فرد بهتر است هنگام دراز کشیدن دو بالشت زیر سر خود قرار دهد.
  • داروهایی را که پزشک برای تان تجویز کرده است را راس ساعت استفاده کنید.
  • از رفتن به مکان های شلوغ که انکان برخورد ضربه با بینی وجود دارد اجتناب کنید.

 

انواع عوارض جراحی بینی فانتزی

یکی از موضوعات مهم در رابطه با هر نوع عمل جراحی ، عوارض ناشی از آن می باشد و معمولاً افراد قبل از انجام هر روش درمانی اعم از زیبایی و درمانی نگرانی و استرس زیادی در رابطه با عوارضی که پس از جراحی بینی فانتزی در خرم آباد با آن ها مواجه خواهند شد دارند و از اینکه این عوارض در آن ها مشکلات جدی ایجاد کنند در هراس هستند. در رابطه با عوارض ناشی از جراحی بینی فانتزی باید بگوییم که در صورت انتخاب یک پزشک خوب جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا در صورتی که این جراحی به بهترین نحو ممکن انجام شود عوارض خاصی در شما ایجاد نخواهد شد و گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که عوارض ناشی از عمل زیبایی بینی نسبت به سایر روش های جراحی بسیار کمتر می باشد.عوارض جراحی رینوپلاستی عبارتند از :

عوارض عمومی 

بروز این نوع عوارض که شامل مقداری تورم ، کبودی ، درد و التهاب می باشد همانطور که از نام آن پیداست در میان همه افراد عمومیت داشته ، تمامی بیماران به آن ها دچار شده و تنها شدت و میزان این عوارض در آن ها به دلیل عواملی همچون میزان ایرادات بینی ، نوع بینی و ویژگی های بدنی شان متفاوت خواهد بود. در صورت مواجهه با این عوارض دچار نگرانی نشوید زیرا موقتی بوده ، به مرور زمان کمتر شده و بعد از مدتی به طور کامل برطرف خواهند شد. با رعایت مراقبت های بعد از جراحی که در ذیل به آن ها اشاره شده است می توایند به روند رفع این عوارض سرعت ببخشید.

عوارض غیر عمومی 

عوارض غیرعمومی که شامل چسبندگی بینی ، غیر قرینه بودن سوراخ های بینی ، بروز مشکلات تنفسی و غیره است به هیچ عنوان بعد از جراحی راینوپلاستی رایج نبوده و تنها در صورتی بروز می نمایند که جراح انتخاب شده از جانب شما دارای مهارت و تخصص لازم در زمینه جراحی نباشد. بروز این عوارض در میان افرادی که قصد جراحی بینی فانتزی در خرم آباد دارند شایع تر است ؛ زیرا برخی جراحان که از مهارت کافی برخوردار نیستند بینی را به میزان بسیار زیادی کوچک می کنند که این امر زمینه ساز ایجاد مشکلات تنفسی در افراد می باشد. چنانچه خواستار دریافت بهترین نتیجه از عمل بینی فانتزی هستید در وهله اول بهترین جراح بینی در خرم آباد دکتر آتوسا طهماسبی را انتخاب کنید و سپس رعایت نکات مراقبتی بعد از جراحی را جدی گرفته و همچنین از داشتن انتظارات غیر منطقی همچون اصرار به جراح برای کوچک کردن زیاد اندازه بینی و سوراخ های آن خودداری نمایید.

چرا جراحی بینی فانتزی برای بینی های گوشتی مناسب نیست ؟

ضخامت پوست و همچنین ضعیف بودن ساختار بینی گوشتی اعم از استخوان ها و غضروف های بینی مانع از ایجاد تغییرات وسیع در بافت بینی های گوشتی می شود. همچنین این نوع بینی ها بیشتر مستعد باقی ماندن جای زخم و برش های جراحی هستند و به دلیل ضخامت پوست دچار تورم زیادی بعد از جراحی می شوند ؛ تمامی این عوامل موجب می شود تا در نهایت نتیجه ایده آل و رضایت بخشی از بینی های گوشتی در فرم بینی فانتزی به دست نیاید ؛ از این رو در جلسه مشاوره به متقاضیانی که بینی گوشتی دارند و درخواست یک بینی عروسکی و کوچک دارند ، این جراحی پیشنهاد نمی شود. در این جلسه به صورت منطقی این موضوع برای بیماران شرح داده می شود سپس تصمیم گیری برای این مسئله به عهده بیمار قرار می گیرد. یک جراح بینی خوب و با تجربه با توجه به سابقه کاری که در این زمینه دارد و از آنجایی که طبق دانش خود تا حد زیادی می تواند نتیجه جراحی را پیش بینی نماید ؛ انجام جراحی بینی گوشتی به فرم فانتزی را قبول نمی کند و می تواند به بیمار این پیشنهاد را بدهد که اگر خواستار یک بینی مطلوب و زیباتر است که متناسب با ساختار و آناتومی صورت باشد ، می توان جراحی بینی فانتزی در خرم آباد را به فرم طبیعی انجام داد.

لزوم استفاده از چسب بینی بعد از جراحی بینی فانتزی ؟

برای کمک به شکل گیری بهتر و کاهش ورم بینی بعد از جراحی بینی فانتزی در خرم آباد لازم است به مدت 1 ماه و نیم الی 2 ماه به بینی خود چسب بزنید. چسب زدن به بینی باید به نحو صحیح و با فشار ملایم انجام شود ؛ در غیر اینصورت منجر به بروز عوارض و تغییر در نتیجه جراحی خواهد شد. همچنین استفاده از چسب به دیگران این هشدار را می دهد که شما به تازگی بینی خود را جراحی کرده اید.

جراحی بینی فانتزی در خانم ها و آقایان !

کاندیدای اصلی تکنیک جراحی بینی فانتزی در خرم آباد با توجه به ظرافت بالای چهره ، خانم ها می باشند ، در هنگام انتخاب فرم بینی ، میان بینی طبیعی و فانتزی اکثر افراد عمل بینی عروسکی را انتخاب می کنند. جراحی عروسکی در افرادی که می خواهند قوس روی بینی آن ها بیشتر باشد بسیار مناسب خواهد بود. به علت وجود کلیشه های متفاوت در فرم بینی آقایان ، در گذشته نمی توانستند بینی خود را به شکل دلخواه جراحی کنند. امروزه نیز می توانند در کنار بر طرف کردن مشکلات تنفسی ، فرم و شکل دلخواه بینی خود را تغییر دهند و حتی ان را به صورت فانتزی نیز جراحی کنند

هزینه جراحی بینی فانتزی با دکتر طهماسبی در خرم آباد چقدر می باشد؟

هزینه جراحی بینی فانتزی در خرم آباد با توجه به دستمزد پزشک ، هزینه های بیمارستان و پرسنل آن ، هزینه متخصص بیهوشی و آزمایشات و غیره تعیین می شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

ثبت نام
اطلاع از
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات